Dzisiaj jest 07 lut 2025, 9:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2015, 14:51 
*

Rejestracja: 28 mar 2015, 19:00
Posty: 25
Pojazd: Malaguti XSM Peugeot Vivacity
Witam.
Zauważyłem że w mojej Vivce cieknie paliwo.Na początku myślałem że za dużo pali czy coś, wyjąłem gaźnik przeczyściłem,regulacja nie była konieczna. Pali od strzała ładnie się wkręca trzymie obroty etc.
Gdy zdejmowałem gaźnik zauważyłem że kapi paliwo z tego wężyka co idzie do krućca. Czy to normalne ?
Może kranik strzelony ? Sam nwm co o tym myśleć. Przy kraniku nie ma żadnego wycieku wszystko szczelne. Dodam jeszcze że wyczyściłem filtr paliwa. Złożyłem skuter dosłownie tylko odpaliłem żeby zobaczyć czy jest ok wszystko. Rano zdejmuje pokrywe a w filtrze znowu paliwo i nawet widziałem delikatne ślady na pokrywie od filtra wilgotne.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 kwie 2015, 14:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Kranik może faktycznie padł




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 15:36 
*

Rejestracja: 28 mar 2015, 19:00
Posty: 25
Pojazd: Malaguti XSM Peugeot Vivacity
Czytałem też o usterce zaworu membranowego. Myślę że to nie możliwe skoro on normalnie odpala i jeździ. Mogę się mylić dlatego pytam. Zdejme kranik wymienie wężyki możliwe że to też ich wina ? Jak sprawdzić czy są wadliwe. Wyczyszcze kranik o ile jest rozbieralny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 16:15 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
Obetnij końcówkę węża co idzie do gaznika pewnie ci spóch i cieknie paliwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 17:29 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Posprawdzaj przewody paliwowe przy króćcu. Mógł się któryś rozszczelnić. Koniec końców stawiałbym jednak na kranik podciśnieniowy. Powiedz jeszcze ,czy paliwo ucieka zarówno na pracującym jak i na niepracującym silniku?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 18:21 
*

Rejestracja: 28 mar 2015, 19:00
Posty: 25
Pojazd: Malaguti XSM Peugeot Vivacity
Właśnie na niepracujący kapie a na pracującym sam nwm bo nie sprawdzałem musiałbym go na nowo rozkręcać bo tam wszystko jest zasłonięte.Nieszczelny wąż może być przyczyną tego kapania ?. jak zdejme oba te wężyki podciśnienie i paliwo to niepowinno z tego jednego kapać ?Na pracującym musi normalnie lecieć gdyż normalnie skuterem jeżdże. Zrobiłem nim jakieś 30/40 km i wszystko jest normalnie itp tylko to paliwo ucieka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 18:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Skoro na niepracującym kapie kranik do wymiany




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 18:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
damian22-11 pisze:
jak zdejme oba te wężyki podciśnienie i paliwo to niepowinno z tego jednego kapać


Nie powinno. Jak pisze Traczu, kranik podciśnieniowy do wymiany.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 9:59 
*

Rejestracja: 28 mar 2015, 19:00
Posty: 25
Pojazd: Malaguti XSM Peugeot Vivacity
Możliwe że już jego lata świetności minęły. Skuter niedawno przywiozłem od kolegi. Te kraniki się jakoś różnią czy każde 2t ma takie same. Kolega ma też 50-tke typhoona stoi mu pod murem to bym sb wykręcił.Odrazu założe nowe opaski zaciskowe i wężyki.
Serdeczne wielkie dzięki za odpowiedzi wszystkim jak i każdemu z osobna. Dam znać co i jak po wymianie kranika.

-- 08 kwie 2015, 10:30 --

Sorry ze odświeżaam ale czy możliwe ze przez ten kranik cieknie paliwo do filtra powietrza? Myślałem ze membrana ale normalnie odpala jeździ dobrze się zbiera. Dodam że wyczyścilem filtr wieczorem i rano znowu było paliwo w nim




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 10:00 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Sprawdź jeszcze zaworek iglicowy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 12:54 
*

Rejestracja: 28 mar 2015, 19:00
Posty: 25
Pojazd: Malaguti XSM Peugeot Vivacity
A co dokładnie, obniżyć iglice? Kolega mówił też żeby zmienić sprężyna jak jest słabasłaba. Jeśli coś komuś pomoże mogę dać foto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 13:14 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zaworek iglicowy to nie iglica, a zaworek który się zamyka jak pływak idzie go góry.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2015, 23:35 
*

Rejestracja: 28 mar 2015, 19:00
Posty: 25
Pojazd: Malaguti XSM Peugeot Vivacity
Sory nie doczytałem. Dziś przyniosłem od kolegi dellorto i nowy kranik zobaczymy co i jak.

-- 09 kwie 2015, 23:42 --

Założyłem nowy kranik czekam na króciecpod dellorto 12 jeśli to nie pomoże pozostaje kwestia membrany

-- 12 kwie 2015, 0:35 --

Po wymianie kranika na nowy jak narazie jest ok. widziałem mały wyciek na pokrywie napędu i myślałem że nie pomogło jednak narazie na to nic nie poradze wytarłem pokrywe wyczyściłem filtr (kolejny raz). Od 2 dni jest wporządku więc myśle że to była jego wina i przy okazji już jest nieszczelny troche ten zaworek ale to zmienie gaźnik na tego dellorto mam już wszystko oprócz filtra powietrza. Dzięki wielkie za odpowiedzi.
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy