Dzisiaj jest 07 lut 2025, 5:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2015, 20:21 
*

Rejestracja: 05 kwie 2015, 17:38
Posty: 8
Pojazd: Peugeot Trekker
Witam, mam zamiar kupic nowy gaźnik do trekkera wrc. Planuje kupic 17,5 dellorto mam serie oprócz sprzęgła malossi. I teraz mam pytanie czy kupic 17,5 dellorto czy 16 dellorto? Dużo będzie różnica w przyspieszeniu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 kwie 2015, 21:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Różnica będzie znikoma. Chłodzenie na pewno będzie lepsze przy 17,5mm. Do seryjnego cylindra w zupełności wystarczy 16mm :wink:




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 21:24 
*

Rejestracja: 05 kwie 2015, 17:38
Posty: 8
Pojazd: Peugeot Trekker
Przyspieszenie będzie lepsze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 21:30 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Sam gaźnik nie powoduje zmian w działaniu silnika.
Dlaczego? Pomyśl, jeśli nic nie zostało zmienione to silnik zasysa taką sama ilość powietrza a zadaniem gaźnika jaki by nie był jest wytworzenie mieszanki powietrzno - paliwowej w takiej proporcji by spalanie było zupełne.
Zmiana gaźnika na większy zmieni tylko ułamek oporu w dolocie więc różnicy nie odczujesz. Dopiero dalsze zmiany powodują zwiększenie ilości zasysanej mieszanki na jeden cykl silnika a co za tym idzie i zwiększa się moc.
Pomyśl po co się montuje turbo w silnikach?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 21:31 
*

Rejestracja: 28 mar 2015, 19:00
Posty: 25
Pojazd: Malaguti XSM Peugeot Vivacity
Dokładnie. Sam gaźnik za wiele nie da oprócz chłodzenia. Pomyśl nad przeróbką na 70 wtedy poczujesz różnica i 17.5 bd w sam raz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 21:32 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Prawdę powiedziawszy to u mnie w chińczyku jest seryjnie 19mm :wink:
I do 70 także polecam dziewiętnastkę.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 15:29 
*

Rejestracja: 05 kwie 2015, 17:38
Posty: 8
Pojazd: Peugeot Trekker
A może kupić sprzęgło serie z sprężynki żółte a centralka biała malossi i do tego gaznik 16 dellorto i wariator multivar UZYWKA ( dostane do 100 zł dobry egzemplarz? ). Ile wtedy by v-max by wzrósł ? I mam taki problem jak kręce kołem to ciężko ma i w pewnym momencie dzwoni czy to wina sprezynek czy sprzęgła??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy