Dzisiaj jest 05 gru 2024, 3:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Szlif cylindra
Post: 09 kwie 2015, 15:45 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
Witam was, dawno mnie tu nie było zapewne się cieszyliście hehe :D
Robiłem porządki w garażu i odnalazłem swój prahistoryczny seryjny cylinder do yamahy aerox 2003r.
Cylinder jest zatarty i jak każdy wie jest to aluminium, i moje pytanie można zrobić szlif?
Na czym on polega? z 50 na 70? jak to jest, wytłumaczycie mi? jest to wgl wykonalne i jaka mniej więcej cena za takie coś? :D

-- 9 kwie 2015, o 15:45 --

up




_________________

Yamaha Aerox 2003r.
cylinder- malossi sport 70cc
gaźnik - dellorto 17,5
dzwon -malossi
sprzęgło -tec evo racing
wydech-laser x-pro
wariator- malossi multivar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 kwie 2015, 15:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie ma takiej możliwości. Możesz się pokusić o tulejowanie ale ta zabawa będzie w cenie markowego cylindra pojemności 70cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2015, 16:06 
*

Rejestracja: 17 wrz 2012, 13:19
Posty: 149
Pojazd:
no to po co wgl jest ten szlif w takim razie? biorąc logicznie to żeby wyszlifować te rysy i przy tym zwiększyć pojemność trzeba




_________________

Yamaha Aerox 2003r.
cylinder- malossi sport 70cc
gaźnik - dellorto 17,5
dzwon -malossi
sprzęgło -tec evo racing
wydech-laser x-pro
wariator- malossi multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2015, 16:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Współczesne cylindry aluminiowe nie mają jak kiedyś żeliwnej tulei tylko bardzo twarda i cienką powłokę NiCaSil, która nie nadaje się do szlifu. Szlif ma sens w przypadku cylindra żeliwnego lub aluminiowego z tuleją żeliwną. Możesz się pokusić o nałożenie nowej powłoki NiCaSil'u ale żadna firma trudniąca się tym nie da Ci na to gwarancji, ponieważ w trakcie pracy silnika następuje posuwisto-zwrotny ruch tłoka, a za tym jakieś tarcie, które powoduje wzrost temperatury. Dodatkowo spalanie mieszanki potęguje ten efekt i w wyniku tego zostaje zmieniona budowa krystaliczna aluminium, co praktycznie eliminuje tą powierzchnię jako pewną, pod nową powłokę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy