Dzisiaj jest 27 kwie 2025, 22:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2015, 18:00 
*

Rejestracja: 29 sie 2014, 7:25
Posty: 10
Pojazd: zipp quantum
Witam
Mam skuter zipp quantum 50 2t z 2005 wszytsko chodzilo w nim dobrze kupiony od nowości przebieg 8500km, był rozblokowany od nowości ale docierany 2000km 40km/h i 2 lata temu zespól się czujnik oleju i się zatarł. Pojechałem do mechanika który rozwiercił cylinder do 70 i dal nowy tłok. Przejechalm na nim 1000km i zaczął puchnąć nie chce dawać już do mechanika bo tylko kase bierze i wmawia ze bedzie dobrze chodzil bo w czasie 2 lat chyba bylem z 10 razy u niego.
Moja prośba jest taka co kupić zeby wszytko chodzilo dobrze i mial predkosc jak wcześniej 75km/h na 50 ale teraz się zastanawaim czy cos wiekszego. Jaką firmę polecacie do niego.
gaźnik mikuni 16-4890

Myślałem o
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1543.bhtml
z tego co czytalem dobre opinie
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 6980.bhtml
Dzięki z góry za rady


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 kwie 2015, 19:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Raczej Cię oszukał. Nie ma fizycznej możliwości "rozwiercenia" seryjnego cylindra pod 70cc. Po pierwsze to NiCaSil i nawet gdyby tulejował aluminiowy cylinder to chyba by więcej zawołał, po drugie to nie ma tam na tyle materiału, by go zebrać. Sama robocizna kosztuje tyle, co nowy cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2015, 17:35 
*

Rejestracja: 29 sie 2014, 7:25
Posty: 10
Pojazd: zipp quantum
Ale on rozwiercał oryginalny cylinder z 50 mial rozwiercic na 60 ale jak go wczoraj rozkrecilem to rozwiercil na 70 i moje pytanie jest takie jaki tam wsadzic zeby dobrze jechal i wytrzymal przynajmniej z 10tysi km

-- 13 kwie 2015, 18:35 --

Mam pytaniej cylinder żeliwny czy aluminiowy
Tłok 1 czy 2 pierścieniowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2015, 22:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak chcesz kupić markowy cylinder to żeliwo, jak jakieś padło "na chwilę" to aluminiak. Na żeliwie masz możliwość wykonania szlifu. Co do tłoka to nie oszczędzaj, bo potem będzie się to mściło. Bierz cały zestaw z markowym tłokiem lub dobierz odpowiednią selekcję pod dany cylek z firm takich jak Mahle, Vertex, bądź Meteor. Ilość pierścieni jest kwestionowana przez użytkowników, pod żeliwo brałbym tłok dwupierścieniowy. Zwróć też uwagę jakie pierścienie dodaje w zestawie producent, najlepiej jak pierwszy byłby "chrom".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 5:36 
*

Rejestracja: 29 sie 2014, 7:25
Posty: 10
Pojazd: zipp quantum
Myslałem nad takimi propozycjami
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mal ... 1071.bhtml
czy
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1543.bhtml

-- 14 kwie 2015, 6:36 --

Nie chce dawać jakiegoś dziadostwa bo chcę żeby mi długo służył




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 6:14 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak chcesz bezawaryjnie długo śmigać to weź ten zestaw http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-dr-evolution-70cc,pZ001306.bhtml. Ma bardzo dobry tłok i jak większość tutaj na forum potwierdza, że jest katoodporny. Trzeba jednak do niego jak i zresztą i do twoich propozycji gaźnik 19mm.
Jak weźmiesz pod uwagę 10% rabatu z kodem promocyjnym cena będzie całkiem fajna.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 13:08 
*

Rejestracja: 29 sie 2014, 7:25
Posty: 10
Pojazd: zipp quantum
Z tego co czytałem to wystarczy usunąć zbędny nadmiar gumy z filtra który blokuje przepływ powietrza i wsadzić dysk 80-90




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 13:51 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jeśli gaźniki mały to nic ci to wycinanie gumy nie da, zresztą chyba myślisz o zwężce w filtrze powietrza?
To także przy zmianie trzeba będzie pewnie zrobić.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 14:12 
*

Rejestracja: 29 sie 2014, 7:25
Posty: 10
Pojazd: zipp quantum
tak ten wężyk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 15:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
robdk Dobrze podpowiada. Co z tego, że zapewnisz większy dopływ powietrza do gaźnika, kiedy sam gaźnik ma ograniczenie przepustowości na gardzieli? To tak jakbyś wykonał mały otwór w nakrętce butelki wody i oczekiwał, że będzie lało jak z odkręconej. Tam musi być odpowiedni przepływ i fizyki nie przeskoczysz. Co do cylindra to kolega podpowiedział, a jak chcesz na bogato to Malossi. Airsal nie jest dla mnie produktem, który może zbliżyć się jakością, jedynie ceną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 15:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gummma pisze:
a jak chcesz na bogato to Malossi.
x2.
Sam używam od 3lat - przebieg dobija do 8000km- raz zmieniane pierścienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2015, 16:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Witam serdecznie kolegę n0ooRt ! I to jest żeliwo, które można szlifować, bo zawsze tego materiału zostaje. Do tego prawidłowy odlew, a nie jak w Airsalu "chochlą do formy, wraz z tlenkami". Później grubsza warstwa NiCaSil i "wsio haraszo" :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy