Dzisiaj jest 12 gru 2024, 15:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2015, 18:47 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
Które łożyska polecacie na wał do 70 cc?

SKF C4 Teflon padły po przejechaniu 150 km na streetrace i pro replice :( Moc jest aż "łeb urywa" ale co z tego jak tu SKFy nie wytrzymały...

moze KOYO?

-- 15 kwie 2015, 19:47 --

o znalazłem jeszcze polini? dobre będą?

http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-u ... 6736.bhtml


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 kwie 2015, 19:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
bo je sam zepsułeś. wszystkie są dobre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2015, 19:39 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
jak zepsułem jazdą? tylko zalozylem 70cc i padły...

-- 15 kwie 2015, 20:39 --

zamowilem NTN JAPAN C4 i uszczelniacze corteco :) Całkowity koszt 67 zł więc duuuzo taniej w porównaniu do SKFów w komlecie z uszczelaniaczami za 140 zł...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2015, 21:00 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
Łożyska ntn/koyo/skf/fag to są najlepsze łożyska i jeżeli zostaną prawidłowo założone będą służyć długo.




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2015, 20:05 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
no prawidlowo ale moze te skfy to podroby bo mozliwe zeby padly tak szybko?

-- 17 kwie 2015, 21:05 --

mam teflonowe NTN a chciałem metalowe... Nie stopią się ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 7:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przecież na wale korbowym nie masz, aż tak wielkich temperatur jak np. na kanale wydechowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 9:10 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
no dobra te skfy tez byly teflonowe dzis rozbiore silnik to zobacze da czego tak sie stało


mam do sprzedania komplet NTN bo zamowilem 4 szt a to przecież 2 potrzeba :)

6204 T2X3C4 - produkcja japońska!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 9:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Jak rozpoławiałeś silnik? Jak zdejmowałes lozyska z walu?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 11:55 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
wlasnie ide to robic a co? normalnie wyciagne i tyle :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 11:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Ale jak ? Może jak osadzales lozyska to zle to zrobiles albo wal skrzywiles i lozyska padają




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 14:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
wlasnie ide to robic a co? normalnie wyciagne i tyle :D
Aha...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 15:20 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
Łożyska dobre luz jak na c4 jest ok... Od czego te wibracje były? Może pasek bo wal raczej jest prosty. Wyjalem go młotkiem bo nie chciał wyjść. Przy okazji zobaczyłem ze sa głębokie rysy na cyklu i tłok zatarty W nowym strstreetrace.

Jaki mogę kupić cylek najmocniejszy do pro repliki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
hahaha no i masz odpowiedz jak młotkiem w niego waliłes to juz po nim. Daj do centrowania albo nowy kupuj. Jak wybierasz wał to albo podgrzacz karter to wal sam wyskoczy albo zrobisz ten taki sciagacz do wału na forum jest jak to zrobić.Wibracje mogły być własnie dlatego ze wał jest rozcentrowany




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 21:28 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
Ale ja puknalem młotkiem delikatnie a Karter był podgrzany. Wibracje miał przed wujmowaniem
To jest wal racingowy Jasil Top Racing NG wiec chyba taki slaby nie jest

-- 18 kwie 2015, 21:52 --

Doradźcie zostawić te skfy czy jak rozebrane to już zmienić na ntn?

-- 18 kwie 2015, 22:15 --

a tak sobie wygląda moj tłok z streetrace'a :D 500 zł w błoto...

Obrazek

-- 18 kwie 2015, 22:21 --

moze te drgania to wina tłoka?

-- 18 kwie 2015, 22:26 --

polecicie mi jakis lepszy cylek od streetrace żeby dobrze zgrywał się z napędem sport pro i pro replicą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 21:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
poprzednie łożyska rozwaliłeś przy montażu i innej opcji nie ma. była to twoja wina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 22:04 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
nie moglem rozwalic bbo na 50cc chodzily ok 2 tys km

-- 18 kwie 2015, 23:04 --

teraz przeszukując forum natknąłem sie na tematy ze w streetrace puchną tłoki... to prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 8:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W każdej pojemności tłok będzie puchł, przez to dobierasz odpowiedni, by po zwiększeniu swojej objętości nie zacierał się. Co do klasy racing to szczególnie musisz zwracać uwagę na każdy detal, kręcisz tam dużo wyższe obroty, więc i temperatura będzie wyższa, podatność na zatarcie, przegrzanie i szybsze zużycie. Zadbaj też o odpowiedni gaźnik, bo na seryjnym zajedziesz nawet najlepszy zestaw. Co do cylka pod Twój wydech to nie ma sensu kupować nic powyżej klasy sport 70cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 11:17 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
ale gaźnik mam motoforce 19mm black series, tyle ze nie reaguje na śrubę od mieszanki...

tak czy inaczej muszę kupić teraz nowy cylek, pewnie bedzie znowu streetrace bo to chyba najmocniejszy sport. Gaźnik też jednak kupie ale dellorto jest za 270 zł wersja ale nie black series.

P.S. tak w ogóle to czym się różni black od zwyklej wersji gaźnika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 11:25 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
michal2511 pisze:
P.S. tak w ogóle to czym się różni black od zwyklej wersji gaźnika?
Dbałością i jakością wykonania[ Podobno]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 11:35 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
ale dell orto zwykła wersja na pewni bedzie lepezsa od black motoforce. Ten motoforce to pełno zadziorków i farba odpryskuje w środku...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy