Dzisiaj jest 04 gru 2024, 21:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 kwie 2015, 12:43 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
jaki możecie polecic pod ten setup?



wydech pro replica

wario sport pro

sprzeglo polini 2g dzwon s6 r/t

gaźnik 19 mm (na razie motoforce ale zmineii da dellorto)

wał Top racing NG i łożyska C4 NTN


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 kwie 2015, 12:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Od siebie polecam Dr Evo 70cc




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel


Ostatnio zmieniony 19 kwie 2015, 13:08 przez Cygan007, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 13:06 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Również polecam Dr.Evo 70 :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 13:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Tutaj masz moim znaniem drugie miejsce chociaż, żeby osiągnąć te ponad 24 KM musiałbyś mieć taki set jak napisali:
wydech Malossi MHR Team II
duży gaźnik 21-28mm
wał korbow Malossi MHR z korbowodem 85mm o numerze katalogowym: M539212.

http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mal ... l?ext=true

Jeśli chcesz pod swój set to ten:

http://www.scooterkingz.pl/cylinder-stage6-rt-mk-i




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 13:41 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
nie chce 24km :) chce sporta ale musi byc mocniejszy od streetrace którego zatarłem po 120 km :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 13:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak masz kasę to Malossi sport 70, tańsza opcja to jak koledzy wyżej Dr Evo 70cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 13:59 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
malossi chyba slabszy od streetraca tak mi powiedzieli w sklepie

-- 19 kwie 2015, 14:59 --

jeszcze moglbym pokusic sie na Sport Pro MKII ale S6 mi podpadło, mimo ze nie docieralem nie powinien spuchnac tlok...

-- 19 kwie 2015, 14:59 --

jeszcze moglbym pokusic sie na Sport Pro MKII ale S6 mi podpadło, mimo ze nie docieralem nie powinien spuchnac tlok...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Co z tego, że słabszy jak na Twoim tłumiku i tak nie wyciśniesz całej mocy z cylindra tej klasy?
Tym bardziej, że Malossi jest wytrzymalszy konstrukcyjnie od reszty cylindrów. Zrobisz jak uważasz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:07 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Gummma, tak jak piszesz, ale nawet malossi można wykończyć - wystarczy na OLX zajrzeć i jest kilka zatartych :wink:
Jak będzie pałował tak jak poprzedniego to nie dotrze nawet żadnego.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:08 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
ale streetrace byl mocny tylko czy jak bym go dotarł to by nie puchł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:14 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
michal2511, jak byś docierał delikatnie nie pałując, cylinder by się dotarł prawidłowo, tłok by został wygrzany temperaturowo na rozszerzanie i kurczenie przez co zmiany jego rozmiarów by miały mniejszą amplitudę no i by się ładnie dotarł i by latał długo (często nawet przed montażem stosuje się tzw. hartowanie tłoka w oleju by zmniejszyć amplitudę zmiany rozmiaru). Ten cylinder ma dość mocno spasowane tłoki i dlatego trzeba docierać je nawet do 1500 km. To tak jak z chińczykami na serii, jak dobrze dotrzesz to później latasz długo.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
robdk Zgadzam się całkowicie tylko jaki trzeba mieć do tego talent? Sam nie oszczędzam swojego seryjnego aluminiaka, nie rozgrzewam, często jadę na pełnej manetce ale dbam, by miał smarowanie. Chyba, że ktoś jest osobą, która potrafi zepsuć stalową kulkę :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:23 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
heh malossi mnie nie przeokonuje :D s6 jest mocny ale ja nie mam cierpliwosci do odcierania

-- 19 kwie 2015, 15:20 --

a racinga jak bym wsadził z pro replicą chodziło by to?


http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1586.bhtml

lub tego airsala? Trzeba to docierać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:26 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Weź Dr evo lub Top Performances Trophy będziesz zadowolony - no jeśli nie rozwalisz.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:28 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
ale one mają mało mocy i jak patrze na filmikach to slabo w prównaniu do streetrace.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zauważ, że na filmikach nikt nie zakłada wydechu Stg6 Pro Replica do cylindra klasy racing...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:32 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
kurde nie chce zmieniac wydechu bo kupilem nową pro replicę i kasy nie mam na drugi jedynie na cylek do 700 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Więc zaufaj podpowiedzi kolegi robdk i nie pożałujesz. Nie baw się w AirSrale, bo to lipa i wykończysz, nim to dotrzesz. Sądząc po zdjęciach tłoka z innego postu to musisz robić niezły "kating", w trakcie docierania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:39 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
a w ogóle termostat zakładać? bo moze przez termostat go zatarłem?

Katować to go troche katowałem bo jak mialem 50 cc i tu taka różnica to nei mogłem się powstrzymać, ale mam już sposób na siebie samoego. Odblokowany moduł dam tacie i mi go schowa dopóki nie drotrę :) a na zablokowanym wiecej jak 60 nie idzie i slaby jest bo nie osoiaga swoich obrotów wiec go nie zatrę.

no i może bez termostatu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 14:41 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Po pierwsze, do tego wydechu nic mocniejszego nie dasz niż to co ci zaproponowałem. Nie wiem czemu uważasz, że street jest mocniejszy od DR evo?
Po drugie to zauważ, że do jazdy codziennej klasa racing średnio daje radę, duże spalanie i jazda cały czas na wysokich obrotach, nie można jeździć na pośrednich, bo całość jest inaczej zestrojona. Do tego nie tylko cylek musisz zmieniać ale cały napęd, gaźnik, wydech.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...