Dzisiaj jest 06 lut 2025, 2:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2015, 13:43 
*

Rejestracja: 15 kwie 2015, 13:17
Posty: 2
Pojazd:
Witam,

Mam problem z wyregulowaniem tgb. Ostatnio przyszła paczka: cyl dr evo, dellorto 19, wariatory, paski, sprzegła, dzwony itp itd...

Do rzeczy: poskładałem wszystko do kupy, prawie.. ale główne elementy siedzą na miejscu.

Na pierwszym odpaleniu skuter chodził idealne, zostawiłem go na 10 minut.
Następnie postanowiłem się przejechać i nie bardzo mi to wyszło gdyż skuter nie jedzie z powodu buu

Z gaźnikiem była dysza 75, tak na wszelki wypadek zamówiłem z paczką jeszcze 80.
Zmieniłem na tą większą i w sumie bez różnicy.

Nałożyłem dziś na stożek rękawiczkę i jakoś jedzie, z dwoma rękawiczkami jeszcze lepiej.
No ale to nie tak ma być żeby stożek owijać jakimiś rękawicami...

Generalnie na tych rękawiczkach jest tak, że nie ma tego buu ale też słabo się wkręca na obroty, nie wiem czy to jest spowodowane tym czy to kwestia regulacji napędu.

Kolor świecy wydaje się być oki.

Jakiś pomysł co zrobić bym nie musiał owijać stożka jakimiś szmatami? Czy dysze rzędu 95 rozwiążą problem.

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 kwie 2015, 23:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Według mnie większa dysza powinna załatwić problem :wink:




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 12:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:43
Posty: 254
Lokalizacja: Przybysławice / koło Krakowa
Pojazd: Piaggio NRG Power
Kup jeszcze 85 i 90 i próbuj :D
Ja miałem na 21mm 85 i była za duża, a teraz na 17,5 mam 110 i jest kawa z mlekiem :)
Motoforce Sport :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2015, 13:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
U siebie na Dr Evo 70 i gaźniku 21 mam dyszę 82




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 20:04 
*

Rejestracja: 15 kwie 2015, 13:17
Posty: 2
Pojazd:
A powiedźcie mi koledzy jakie macie spalanie przy takich konfiguracjach, NaidiX, Cygan007 ?

Powiem, że częściowo ograniczyłem dawkę otrzymywanego powietrza poprzez zaklejenie 90% otworów w stożku taśmą izolacyjną. Jest jeszcze lepiej niż było.

Ale nie wiem czy to tędy droga...

Chyba stożek powinien być odkryty w 100% i tylko trafić w tą idealnie odpowiednią dysze.

Jutro planuje oddać skuter do regulacji, zobaczymy co powie mechanik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy