Dzisiaj jest 10 lis 2024, 17:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2015, 21:11 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Siemka, mamy z kumplem problem otóż ostatnio odebrał od pseudo "mechanika" aprilke za którą zapłacił ok. 6tyś o.O za wszystko, nie wspomne co zrobił z elektryką zamiast bezp. jakieś druty , kable pourywane na krótko zrobione nie zabezpieczone nie polutowane... mniejsza z tym. Ten cylek kiedyś zatarł i gośc mu robił szlif, dociera teraz i po ok.200km docierania cos sie zepsuło. Po pierwsze kopci troche dziwno bo tak niebieskawo i troche za dużo tego dymu, rozumie ze to 2t ale zeby az tak ? (w jezdzie tego nie widac/nie odczuwa sie) nie odpala, zalewa świece. Przed tym wszystkim co sie psuło po szlifie jechał normalnie z przejażdzki i nagle mu zaczął pierdzieć, strzelać stracił moc i zgasł i nie odpalił. Rozebrałem gaźnik, okazało się ze spadła iglica z przepustnicy bo nie ma tego plastiku co blokuje zabezpieczenie (?) ale jakoś ścisłem mocno i założyłem, przy okazji poczyściłem go wsadziłem i bez filtra próbowalismy, odpalił prawie przed rozładowaniem sie akumulatora, ale co nie wkręca się na obroty nie równomiernie chodzi daje mu gaz a on zamiast jechać to tak szarpie tak jak by nie miał siły. Wykręciłem membrane i jest dośc spory prześwit, czy to może być to ? a może simeringi na wale i łapie lewe ?
I czasami miała tak (przed zepsuciem sie od mechanika) ze jak odpalałeś to sama miała full manetke i nie reagowała na nią, ale to moze przez to ze ilglica spadła i nie wiadomo gdzie sie zatrzymywała.

Help! :)

-- 27 kwie 2015, 22:11 --

Help me, pomoże ktoś :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 kwie 2015, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Zacinał ci się pływak to po 1 po 2 regulacja gaźnika po 3 skoro kopci ci na niebiesko za dużo oleju w mieszance po 4 idź na reklamacje do tego "znawcy" albo niech oddaje ci kasę za to co "zrobił" ,a i skoro jest prześwit w membranach to do wymiany




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy