Dzisiaj jest 24 lis 2024, 19:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 kwie 2015, 22:53 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Siema, mam problem.. Wlozylem kupe kasy w tuning mojeg keewaya matrix i to nie jest to co powinno byc, z kumplem szukamy przyczyny ale nie mozemy sobie poradzic z tym aby wykorzystac moc mojego silnika. Wiec tak, od razu podam moj setup:

Pasek napedowy Stage6 Pro
Cylinder Stage6 Sport Pro MKII 70
Dzwon sprzegla Stage6 WingCooler 112mm
Sprzeglo Stage5 Torque Control MKII 112mm
Gaznik Stage6 PHBG Racing 21mm
Wydech Yasuni Carrera 16
Wariator Stage6 Sport Pro
Przekladnia pierwotna Top Racing 15/50
Filtr powietrza Polini Evolution, 90°, 38mm
Filtr paliwa Motoforce Fast Flow II, 7mm
Wal korbowy Top Racing Evolution NG 12mm

Razem z gaznikiem dostalem dysze do wolnych 45 i do glownych 92. Jako ze mula lapal to zmniejszylem dysze na 75 a w wolnych zostalo 45. W Wariatorze mam 3 rolki 5g i 3 po 6g. Do sprzegla dostalem czarna sprezyne (Mocną) i 9 rolek chyba po okolo 10g cos takiego i na koniec dostalem do regulacji male sprezynki pomaranczowe i biale. Teraz tam mam 3 sprezynki pomaranczowe (wyregulowalem na 4 kreseczke, dosc mocne) i dalem wszystkie tam rolki (9 po okolo 10g tak jak pisalem) + oczywiscie ta czarna sprezyna. Na wydechu wiadomo, blokady nie mam, w ogole nigdzie blokad nie mam, jutro kupuje tylko modul bo mam seryjny. A i zostawilem tez seryjna przekladnie ale jutro tez bede zmienial na ta co kupilem. Teraz powiem tak... przed tuningiem jechalem 65, teraz jade haha 70, mulow na starcie nie mam, fajnie ciagnie od samego poczatku, przyspieszenie okej ale v-max mnie denerwuje bo jakim cudem przed mialem na liczniku 65 a po wsadzeniu takich czesci v-max 70. Cos jest nie tak i nie moge z kumplem do ladu dojsc, chcemy rozebrac silnik i zobaczyc co sie tam dzieje ale nie wydaje mi sie zeby to bylo przyczyna. Doradzcie mi prosze cos, jak go wyregulowac, moze zle rolki, zla waga, sprezyna moze lzejsza, twardsza i male sprezynki w sprzegle, moze dysza, cokolowiek, nie mam pojecia co moglbym jeszcze zrobic. Ludzie mi mowia i pisza na forach ze spokojnie wykreci v-max 90 jak nie wiecej. Ludzie zmianiaja dwie jakies czesci i maja 90 na liczniku a ja z calym setupem i nie byle jakim 75 nawet nie moge jechac. A i jeszcze lozyska do przekladni sa nowe potrzebne to tez bede kupowal. Dziekuje za rady i pozdrawiam!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 kwie 2015, 16:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Mam bardzo podobny set w silniku cpi, ale to ten sam co w keeway i u mine najlepiej śmiga na: rolki 5 gram, sprężyna centralna średnia stage6, moduł naraku, przełożenia kompletne top racinga. Dysza w gaźniku 92. Z takim kompletem lata ponad 100 km/h.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2015, 17:20 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
Czy moglbys mi wyjasnic co to jest przelozenie kompletne i na czym to polega? Mialem dysze 92 ale zalewalo go, mulilo i zrywy byly na starcie dlatego dalem 75. Moglbys mi wyjasnic czemu mialbym spowrotem dac 92?

PS: a okej ja znalem znaczenie "przekladnia pierwotna". No to tak jak myslalem, musze na to zmienic co mam. Modul juz odblokowany kupilem do 2T. I jakie rolki do sprzegla? Bo tak jak mowilem mam tam 9 wlozonych po okolo 10g.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2015, 20:47 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
Przecież te rolki są chyba za ciężkie.
Jakie obroty masz podczas przyśpieszania?
Wydech wchodzi w rezonans?
Masz c16, więc wykręć go na ok 11 tys.




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2015, 21:10 
*

Rejestracja: 11 sie 2014, 18:24
Posty: 53
Pojazd: Keeway Matrix
To jakie rolki mowisz beda okej? To kupie z 2-3 zestawy rolek o roznych ciezkosciach. Obroty 40-50 i wydech raczej wchodzi w rezonans, chyba ze nie rozumiem o co ci chodzi dokladnie. na 11tys. nie pojdzie, kupilem teraz modul "niby" odblokowany ale nic to nie dalo, wzialem kompresor, dalem do gaznika powietrza i wykrecil max 10, przy jezdzcie nie przekracza 90 i to bylo na starym module wiec gdyby byl zablokowany to by dalej nie wkrecil. Trudna sprawa.. Jeszcze dam dysze 92 zeby wiecej paliwo dostawal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy