Dzisiaj jest 04 gru 2024, 21:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2015, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Cześć ;) mam taki mały problem.. po wymianie cylka na 70 spod świecy ślimaczy mi się mieszanka. Na początku myślałem że to wina świecy za 4 zł którą kupiłem na allegro "na próbę" :P Wiec poszedłem i kupiłem dedykowaną pod mój cylinder świecę NGK :) Sytuacja jednak nie uległa zmianie, dalej ciekło. Dokręciłem świece mocno ale i z wyczuciem- tak że moim kluczem do świec nie można było tego wykręcić. puściło dopiero po dołożeniu ramienia w postaci 50 cm rurki. ale mniejsza o to.. dalej ciekło. Załączam zdjęcie:
Obrazek
Tak wygląda po ponad 40 kilometrowej trasie. Niby troszeczkę.. ale jednak cieknie. Ktoś coś zasugeruje? Głowica zła? Może takie ciśnienie jest że aż wypycha miedzy świecą a głowicą tą mieszankę?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 kwie 2015, 20:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Od kiedy to ma miejsce? Jak nowa głowica to może gwint źle wyprofilowany?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2015, 5:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Od wymiany cylka z 50 na 70 czyli od prawie 200km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2015, 20:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Świecę odkręcaj i wkręcaj na ciepłym silniku- podpowiedź na przyszłość.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2015, 10:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
nikodem239 pisze:
Świecę odkręcaj i wkręcaj na ciepłym silniku- podpowiedź na przyszłość.


Tak, tak dobre rady udzielaj... ja na miejscu autora zażądałbym zwrotu kasy za głowicę jak wykręci świecę z gwintem. Nigdy się nie wykręca świecy na ciepłym silniku. Metal ma swoją rozszerzalność cieplną i gwint w głowicy jak i na świecy bardziej się zaciskają, co przy próbie wykręcenia świecy zerwie gwint w głowicy.

Sprawdź, czy świeca jest pionowo względem otworu po wkręceniu. Jeśli nie, to źle został nagwintowany otwór na świecę.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy