Na ten moment gaźnik wyregulowany jeszcze spróbuję zejść może z dyszy 98 na 95 zobaczę co się bd działo, dokładnie z rolami 3.5 wyje i kiepsko się rozpędza ale ma super start rwie na kolo go odrazu, z ciezszymi praca silniki super pędzi jak strzała tylko ruszanie i podjazd pod górkę masakra. No nic czekam na twarde sprężynki do sprzęgła bo tych już bardziej nie naciągne.
-- 01 maja 2015, 13:27 --
Rozwiązane.
Zmieniłem kąty po których porusza się konektor momentu obrotowego (są dwa do wyboru) po przetłumaczeniu okazało się ze producent zaleca te oznaczone kropka ale jeśli jest zmienione przełożenie to trzeba zastosować te drugie. Dałem twardsza sprężynę czerwona która była w zestawie overrange rolki 4.5g ( na razie nie sprawdzam czy pasek wchodzi na samą górę bo chce go dotrzeć i potem ostatni szlif regulacji) sprężynki średnio twarde sprzęgła naciagnolem na maksa poczekam aż mi twarde przyjdą. Dysze zmieniłem na 95 ale dalej jest takie jakby delikatne przerywanie w pracy silnika wiec nie wiem czy niżej nie zejde ale pojeździe trochę zobaczę na świece, no i świecą bo mam jaka masakryczna z bazaru bo w irydowa ngk urwałalem gwint:-) wiem ze przy tym tuningu przydałoby się jeszcze założyć zapłon sportowy ale to na razie trzeba uzbierać kasy.
|