Dzisiaj jest 11 lut 2025, 20:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 kwie 2015, 23:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2010, 8:30
Posty: 62
Lokalizacja: Bydgoszcz/Bournemouth
Pojazd: Sinnis Matrix 125 4t
Siemka wszystkim, niedawno nabyłem wynalazek chińskiej myśli technicznej jakim jest Sinnis Matrix(odpowiednik Zipp Quantum), posiada on silnik 125 czterosuwowy rzecz jasna. W związku z tym mam pytanko, a w zasadzie dwa, powiedzcie mi czy w takich demonach stosowali jakiekolwiek blokady? Ja rozumiem wszystko, że to jest 4t w dodatku chiński, ale do cholery on nie jedzie więcej niż 70km/h przy czym dojście od 50-70 zajmuje mniej więcej pół godziny, więc myślę że to troszkę za mało jak na tą pojemność. O co może chodzić? Blokady czy zużycie, a może one tak po prostu mają? Przebiegu ma jakieś 7tyś.
Drugie pytanko, silnik w tym mopliku posiada górne mocowania, większość pewnie wie jak to wygląda ale jak będzie taka potrzeba to zrobię zdjęcie. Da się wrzucić tam roxowskie minarelli? Najlepiej 100cc, ale nie koniecznie, mogą być inne silniki. No i jak wyglądała by sprawa z elektryką przy ewentualnym swapie.

Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdro. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 maja 2015, 11:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
Chińczycy lubią wszystko blokować chociaż z drugiej strony po takiej piździawce nie ma co się za wiele spodziewać.
Nigdy nie miałem styczności z takim skutrem alee...
Jeśli masz chwile wolnego czasu. Spróbuj się przejechać bez wydechu-będzie głośno jak cholera ale będziesz wiedział czy tłumik go nie blokuje.
Jeśli kręci strasznie niskie obroty to daj mu trochę lżejsze rolki.
Sprawdź czy nie masz żadnych dziwnych zwężek w filtrze powietrza. Jeśli jakąś znajdziesz i zdemontujesz daj większą dysze w gaźniku od razu.
Sprawdź czy na tulei wariatora nie ma nie potrzebnych podkładek, które mogą działać jak blokada.
No i ostatnie cudo technologii chińskiej-blokowane moduły. Nie będziesz wiedział czy masz blokowany chyba dopóki nie kupisz drugiego "sportowego" i nie podmienisz.




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 2:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lip 2010, 8:30
Posty: 62
Lokalizacja: Bydgoszcz/Bournemouth
Pojazd: Sinnis Matrix 125 4t
Właśnie pierwszy do głowy przyszedł mi moduł, no nic trzeba będzie kupić i sprawdzić a resztę zobaczę jutro i dam znać. A powiedzcie mi co z tym swapem? Mocowania podejrzewam że by pasowały, ale co z elektryką?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 10:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
Mocowanie może i by pasowało pod względem umiejscowienia ale może być za szeroko wspawane albo za wąsko.
Elektryka cała do wymiany albo do masakrycznego przerobienia.




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy