Dzisiaj jest 24 lis 2024, 19:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2015, 8:58 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 7:08
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów WLKP
Pojazd:
witam posiadam roxa z silnikiem kompletnie nowym
setap
cylinder stage6 r/t 70 porting
wydech yasuni r/t
napęd stage6 r/t
zapłon stage6 r/t
zawór stage6 r/t
kruciec stage6 r/t
gażnik stage6 r/t 28
potrzebuje pomocy z regulacją gażnik i doborem dyszy ,orginalna dysza jest 130
dysze zmieniłem na 108 niepowiem jest pocisk jedzie ładnie ale na wolnych obrotach zalewa go i świeca jest koloru czarnego . wczoraj załozyłem nową świece ngk B-E10.5 taką mi polecono w sklepie rozgrzałem ją i po ponownym uruchomieniu skutera świeca zdechła wykręciłem i była czarna , wkreciłem starą i skuter jeżdzi ładnie ale na wolnych zalewa muszę parę razy ruszyć manetką aby przepaliło paliwo

proszę o pomoc

-- 1 maja 2015, o 08:58 --

f5


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 maja 2015, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Mniejszą dysze wolnych obrotów trzeba dobrać, skoro na wolnych zalewa. Dysza główna ma znaczenie po otwarciu od 30% do 70% przepustnicy zależnie od ustawienia iglicy.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2015, 17:10 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 7:08
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów WLKP
Pojazd:
ok sprawdze jaka jest i zamówie mniejszą dysze od wolnych obrotów ,a jesli bym opuscił iglice o jeden zabek w dół. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2015, 19:41 
*

Rejestracja: 28 mar 2011, 16:02
Posty: 17
Pojazd:
Na wolnych obrotach nic nie poprawi Jak znajde to zamieszczę wykres w jakim przedziale działa jaki układ w gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2015, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
krzysiek1029 pisze:
ok sprawdze jaka jest i zamówie mniejszą dysze od wolnych obrotów ,a jesli bym opuscił iglice o jeden zabek w dół. :wink:


Jak opuścisz iglicę zmienisz tylko czas przejścia z dyszy wolnych na główną względem otwarcia przepustnicy. Jeśli będzie za nisko, to będzie dostawał za dużo powietrza i może przerywać etc.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 18:29 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 7:08
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów WLKP
Pojazd:
dzięki za podpowiedż zamówiłem zestaw dysz wolnych obrotów .obecnie w s6 28 rt jest dysza 38 wolnych obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy