Dzisiaj jest 01 gru 2024, 21:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2015, 9:37 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
Więc tak co do aktualnego setu:

- DR ecolution 70 jeszcze na dotarciu
- gaźnik 17,5mm motoforce
- filtr powietrza revo s-type
- wydech tecnigas q-tre
- wariator top racing ng
- moduł naraku

to z takich ważniejszych rzeczy, będzie jeszcze zawór motofoce racing ( już jest ale zamontuje przy zmianie łożysk bo trzeba poprawić miejsce do którego wchodzi - żeby wszedł :roll: )

no i teraz tak, gaźnik kupowałem pod 50 i chociaż teraz jeździ super na 70 to żeby tak było musi mieć za bogatą mieszanke bo innaczej muł ( nie wiem czemu tak jest ) ponadto sie grzeje a świeca ciemna. Z tego co rozumiem na wewnętrzne chłodzenie cylindra ma wpływ nie tylko sama ilość podawanego paliwa z dyszy ale także wielkość gardzieli, tak :?: no i bardzo rozważam zmiane gaźnika na 21mm. Czy to może rozwiązać taki dziwny problem ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 maja 2015, 11:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli masz środki na zakup nowego gaźnika to nie zaszkodzi. Grzał się będzie mocno, bo docierasz jeszcze, a więc pilnuj temperatury, by nie przeholować. Do tego założyłeś filtr powietrza o większej przepustowości co przedłożyło się na zubożenie mieszanki. Zwróć szczególną uwagę na dozowanie oleju do paliwa, bo to bardzo ważne (docieranie, większa pojemność).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2015, 2:08 
*

Rejestracja: 20 lut 2014, 14:33
Posty: 44
Pojazd: Benelli 49x 09'
Olej leje 1:40 pełen syntetyk, po tym jak mi sie przetarł kiedyś przewód z olejem o kawałek plastiku to wywaliłem dozownik i cały szpej do niego. Ktoś z tym gaźnikiem pisał na forum że do dr evo w AC tylko 21mm gaźnik, ale gdzieś indziej zalecali 19 i pisali że na 17,5 spokojnie da rade. No u mnie właśnie daje rade ale jak sprawdzałem dyszach 72, 75, 82, 90, 95 i różnych ustawieniach iglicy to tylko na 90 i 95 było bez muła na pełnym otwarciu przepustnicy ale na 72, 75 kolor świecy był najbardziej zbliżony do pożądanego. A łącząc to z tym grzaniem sprawiło że mam wątpliwość co do gaźnika z taką gardzielą. Swoją drogą wie ktoś gdzie kupie śruby pokrywy komory pływakowej do gaźnika ?


Fakt, troche sie przestał grzać. Dopiero na dyszy 95 jeździ przy takich temperaturach 92 już kiepsko, w szoku jak ogromna różnica :wink: zostaje przy tym gaźnikiu i zainwestuje w pierwszej kolejności w wał i łożyska bo dostają po dupie powoli oraz przełożenia dłuższe "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy