Dzisiaj jest 04 gru 2024, 19:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2015, 19:55 
*

Rejestracja: 20 sty 2015, 20:00
Posty: 17
Pojazd:
Witam chcę przesiąść sie z 50 na 125, tylko nie wiem na co 2t czy 4t? Z jednej strony 2t więcej mocy, większe v-max, ale za to spalanie i krótsza żywotność, a za to w 4t na odwrót i sam nwm na co zdecydować. Budżet tak do 3800 i za taką kwotę ciężko o coś dobrego. Zastanawiałem się nad rs w tej starszej budzie i na cbr 125, ale tutaj trochę mało mocy. Podajcie kilka fajnych motorków może być też sm, tylko tak w nie dużych pieniądzach, podajcie plusy i minusy, z góry dziękuje :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 maja 2015, 20:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak masz możliwość legalnej jazdy na 125 to bierz 4t (dla porównania 2T o pojemności 50cc i podrasowaniu spali tyle co samochód). Nie musisz się wtedy martwić, czy jedzie za Tobą nieoznakowany, kiedy przekraczasz magiczne 45km/h. Dozbieraj do około 5000zł i kup coś, na czym da się jeździć Pamiętaj, że w większych pojemnościach, w przypadku motocykli cena części zamiennych rośnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2015, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2013, 23:04
Posty: 364
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Aprilia RS 125 2010
Powiem tak CBR'ka z wyglądu to porażka pozycja prędzej jak na turystyku ale za to bardzo wygodna i do tego CBR niezawodna, ale znowu RS 125 miażdży swoimi osiągami i wyglądem poza tym pamiętaj że rs' to dosyć prosta konstrukcja chociaż czasami trzeba zrobić remont. Jeżeli potrzebujesz motocykla do przemieszczania z punktu A do B po mieście to bierz CBR ale jak chcesz jeździć szybko no to RS ale licz się ze spalaniem




_________________

Aprilia RS 125 2010 : http://forum.mieloch.pl/aprilia-rs-125-2010-rm-black-by-wiktor-new-project-t408842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2015, 13:10 
*

Rejestracja: 20 sty 2015, 20:00
Posty: 17
Pojazd:
No właśnie ja wolał bym czasem troche przycisnąć i wolał bym więcej mocy, ale stać mnie będzie tylko na rs w starej budzie i czy warto jest kupić taki dość stary motocykl np z roku 2000-2001?

-- 07 maja 2015, 14:09 --

I czy są może jakieś 2t nieco tańsze nisz rs i też dość dobre? Bo wygląd tej starszej rski mnie zbytnio nie powala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2015, 13:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
No właśnie ja wolał bym czasem troche przycisnąć i wolał bym więcej mocy, ale stać mnie będzie tylko na rs w starej budzie i czy warto jest kupić taki dość stary motocykl np z roku 2000-2001?

Ekonomia nie jest mi obca, też żyję w Polsce. Sam wybierzesz, czy chcesz jechać, czy dokładać, by jechało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2015, 13:12 
*

Rejestracja: 20 sty 2015, 20:00
Posty: 17
Pojazd:
Ale w tym momencie odradzasz mi te stare rski czy ogólnie 2t?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2015, 13:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Brałbym coś nowszego w 4T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy