Dzisiaj jest 12 gru 2024, 0:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2015, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2015, 15:25
Posty: 81
Lokalizacja: Tylko GPS
Pojazd: Kingway yarox
Jeżdżę z podpiętym dozownikiem, i robię mieszankę, ale cały czas mam niepewność czy dobrze robię.
Także oto pytania:
1.Czy jeździć z samym dozownikiem bez mieszanki, czy z samą mieszanką bez dozownika ? (na dotarciu)
2.Czy teraz nie ma zbyt bogatej mieszanki i nie męczę tłoka zbyt dużą ilością oleju?
3.wychodzi mi na to że mam lać ok. 113 ml oleju jeżeli robię mieszankę, to dość sporo gdyż jak wlałem tylko testowo wody do pojemnika to dość dużo, a pamiętam za czasów gdy jeździłem ogarem 205 wlewałem ok. 2 korki z oleju orlen mixol s. ( aktualnie mam półsyntetyk już porządniejszy).

Bardzo proszę o odpowiedź to dla mnie bardzo ważne :lol:




_________________

Wymienione :
-Cylinder 72cm
-Wydech Giannelli Silencers
-Gaźnik 21mm
-Filtr powietrza Revo S-Type

(Plany)
-Wariator Top Racing NG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 maja 2015, 14:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Lepiej samemu robić mieszankę w stosunku 1:40 (w trakcie docierania), Czyli na cztery litry benzyny lejesz setkę oleju. W jaki sposób masz męczyć tłok lepszym smarowaniem? Chyba, że ze względu na gówniany olej nazbierasz nagar na jego denku (nic mu nie będzie). Po dłuższym testowaniu oleji do paliwa powróciłem do Mobile1 Semi Synthetic 2 Stroke Engine Oil. Ostatni jaki testowałem to był Motul full synthetic (przeznaczony do silników 2T na wtrysku). Silnik zmienił kulturę pracy, był cichszy i bardziej "wyrównany" odgłos jego pracy. Do tego mniej rzygowin na dyfuzorze. Minusem były "dziury" w przyspieszeniu (wydawało mi się, że to poprzez zużycie pierścieni, itp.) Jednak ostatnio się zdziwiłem po zmianie na pierwotny olej, że po przejechaniu 30km silnik mocno reaguje na manetkę, bez powolnego rozpędzania się. Może to moje subiektywne odczucie ale sam widzę co się dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2015, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2015, 15:25
Posty: 81
Lokalizacja: Tylko GPS
Pojazd: Kingway yarox
Czyli odpiąć dozownik ? i lać samemu? Ale jeszcze jedno pytanko, bo ja tak sobie odmierzyłem to moje 113ml to jak tak zobaczyłem w mierniku to dosyć dużo, nie przelicza się tego czy coś?




_________________

Wymienione :
-Cylinder 72cm
-Wydech Giannelli Silencers
-Gaźnik 21mm
-Filtr powietrza Revo S-Type

(Plany)
-Wariator Top Racing NG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2015, 19:33 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Tu masz tabele

http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs ... nzyny.jpeg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2015, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2015, 15:25
Posty: 81
Lokalizacja: Tylko GPS
Pojazd: Kingway yarox
Dobrze, ale co z tym dozownikiem?




_________________

Wymienione :
-Cylinder 72cm
-Wydech Giannelli Silencers
-Gaźnik 21mm
-Filtr powietrza Revo S-Type

(Plany)
-Wariator Top Racing NG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2015, 19:45 
**

Rejestracja: 05 wrz 2014, 18:26
Posty: 228
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: TZR Blue White
nie odlaczaj i lej mieszanke, nie zapomnij o spuszczeniu oleju z dozownika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2015, 14:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2015, 15:25
Posty: 81
Lokalizacja: Tylko GPS
Pojazd: Kingway yarox
Dobra ostatnie pytanie żebym czegoś nie s****lił mam wlać 113 mililitrów ?
Czyli ja tak myślę, (i nie wiem czy dobrze) mam wlać taki kubek oleju?
http://www.hamlet.pl/images/100ml.jpg

-- 17 maja 2015, 7:34 --

Jeszcze troszkę więcej :lol:

-- 17 maja 2015, 15:50 --

up




_________________

Wymienione :
-Cylinder 72cm
-Wydech Giannelli Silencers
-Gaźnik 21mm
-Filtr powietrza Revo S-Type

(Plany)
-Wariator Top Racing NG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy