Dzisiaj jest 27 lis 2024, 3:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2015, 9:15 
*

Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:52
Posty: 31
Pojazd: Piaggio Zip 4T
Witam Panów
Problem dotyczy Piaggio Zip z 2003 roku silnik 4T. Otóż padł. Pewnego razu poprostu zgasł kompresja prawie żadna lekko kręcę ręką. Okazało się, że jest nieszczelny na zaworze ssącym, było dużo nagaru. Zostało to wyczyszczone i zawór dotarty. Więc po skręceniu próbuję ale nadal idzie leciutko. Nalałem do cylindra paliwa zamknęły się zawory więc kręcę, słychać psyczenie i rośnie poziom oleju. Zapewne pierścienie puszczają. Cylinder w środku wyglądał ok rys nie było. Czy ktoś mógłby poradzić jakieś rozwiązanie????
Sprzedać, nowy silnik, czy remont starego???? Czy w ogóle oddać na złom.

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 maja 2015, 19:43 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Oczywiście ,że naprawić obecny. Sprawdź jeszcze raz zawory ,oraz gniazda. Wymień uszczelniacze zaworowe ,oraz pierścienie. Ustaw z dokładnością rozrząd.Nie ma potrzeby wymiany całego silnika jeśli kartery są dobre. Porządny remont załatwi sprawę.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2015, 20:59 
*

Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:52
Posty: 31
Pojazd: Piaggio Zip 4T
Kłopot mam z dobraniem odpowiednich pierścieni. Cylinder to nominał nigdy nie szlifowany. Uszczelniacze wymieniałem tysiąc km temu jak padł mi zawór wydechowy, wtedy kupiłem zawór oryginalny (2 tygodnie czekania na przyjście z Włoch). Spróbuję wymienić to co piszesz. Jeśli jednak ktoś mógłby zaproponować jakie pierścienie kupić...

-- 23 maja 2015, o 19:29 --

Czy do założenia pierścieni potrzebuję zrobić szlif?

-- 28 maja 2015, o 20:59 --

Dziękuję za pomoc i masę odpowiedzi.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2015, 21:26 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Najlepiej byłoby jakbyś zakupił oryginalny tłok razem z pierścieniami. Będziesz miał wtedy pewność ,że długo pojeździsz. W razie zapotrzebowania na oryginalne części pisz : oe@mieloch.pl




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy