Dzisiaj jest 02 gru 2024, 23:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2015, 8:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 13:18
Posty: 234
Pojazd: suzuki zillion lc

Ostrzeżenia: 1
otoz obecnie miałem założony lc [niestety ostatnia przygoda go wyeliminowała-70 dopiero co dotarta-szlif mu niepomoze -do wym lozyska mam,pompe,no i cyl tłok.....
i mam drugi ale ac [ten juz rozpołowiony bo tu trzeba wsadzic wał [łozyska,simery dobre]-wiec mysle wyjac wał z tego lc i załozyc do ac.


i moje pytanie:
1.czy robic lc czy składać ac?
a] jakies opinie o ac i lc
2.jak to jest ze niektózy z ac przerabiaja na lc?
3.czy wał z lc spasi do ac?




_________________

[img][img]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/209/1621266_IMG_20150109_192457.jpg[/img][/img]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 maja 2015, 10:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
wszytko jest to samo ja przerabiałem z ac na lc i wystarczyło ino zmienić cylinder zamontować pompę węże i chłodnice i moim zdaniem lepsze jest lc




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy