Dzisiaj jest 08 cze 2025, 9:23

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
Cześć
Jechałem sobie skuterem, oczywiście max szybkością, podjeżdżam do świateł i zmniejszam gaz, niestety brak reakcji, puszczam całkiem gas, ale silnik wyje i jedzie nadal z maksymalną szybkością, zmuszony jestem więc zgasić silnik kluczykiem, i ciągnąć maszynę do domu.
Po wglądzie zewnętrznym w gaźnik, (Dell;Orto 17,5mm) na samej górze linka prawdopodobnie gazu luźna, naciskam manetkę gazu, naciąga się linka dochodząca do gaźnika, ale po puszczeniu manetki, luz wraca.
Linka nie jest raczej zerwana, bo by dało się ją wyciągnąć, choć może się mylę?
Wygląda tak, jak gdyby luz złapała w gaźniku.
Nie znam się na tym, więc się nie sugerujcie moim opisem, może linka zerwana, może coś innego, nie wiem czy ciągnąć do serwisu, czy samemu łatwo da się to naprawić?

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Zbanowany
Awatar użytkownika

Pojazd:
Wykręcałeś iglicę ? jak dawno temu czyściłeś gaźnik ? Według mnie to linka się zacina i dla tego skuter nie schodzi z obrotów .

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!

Tytuł:
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
Gaźnik czyściłem.... nigdy :D
Po założeniu przez serwis nowego, przejechałem na nim jakieś 1200km, nie wymagał czyszczenia, jeżdżę na Paliwie Shell V-Power, olej Shell pełny syntetyk, i nigdy nie miałem żadnych objawów zatkania, poza spalaniem przerażającym :D
Ale ta iglica jak mówisz, być może to jest wina?
Od gaźnika odchodzą u góry 2 takie rurki, jedna własnie ta od iglicy jest całkiem luźna, można ją wyciągnąć na jaki2ś 2cm z gaźnika, a wewnątrz niej jest właśnie linka gazu.
Znalazłem podobną fotkę, coś czym można by się zasugerować.
Obrazek

Tytuł:
Zbanowany
Awatar użytkownika

Pojazd: