Dzisiaj jest 27 lis 2024, 3:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2015, 14:03 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
witam mam silnik p/g 70ccm cylek no name i skuter mi dużo pali bardzo dużo na 1l zrobiłem jakieś 4-5km ... ( dodam że troszkę nim wariowałem ) ale to i tak 1l na 5km to dużo ... dysza 68 gaźnik 12mm no name


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 cze 2015, 14:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
W baku miałeś 1l benzyny i po 5km zgasł czy jak? Bo czasami w skuterach nie ściąga paliwa do końca.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 15:23 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
zrobiłem ok. 4km i w baku nagle sucho :( tak mialem 1 litr benzy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Gaźnik wyregulowany?




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 16:30 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
skuter równo pracuje na wolnych obrotach , śrubka od mieszanki na 0,5 obrotu daje gazu rwie na koło wydaje mi się że ok ale świeca czarna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 16:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
No to nie jest wyregulowany jeżeli świeca jest czarna.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 16:44 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
to jak wyregulować :/ ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 16:48 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Na forum znajdziesz poradnik --> regulacja gaźnika
Jeżeli nie pomoże sprawdź membrany , czy płytki nie są uszkodzone (prześwit , szczelność) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 17:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
zapnij iglice na najwyższy zabek i spadnie spalanie i "but" tez. Pewnie wieksza dysza po takim zabiegu tez sie przyda.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 18:21 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
założyłem większą dysze to wg nie chce jechać ... ;/ dodam że pluje do filtra powietrza benzyną i to ostro

-- 01 cze 2015, 19:21 --

to może mi ktoś powie jaką dysz do cylka 70ccm ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 19:37 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Masz nierównomierny stosunek dostarczanego powietrza do dostarczanego paliwa przy takim gaźniku i takim cylindrze.Zmiana gaźnika na co najmniej 17,5mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 20:09 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
mój znajomy ma malage i też ma cylek 70 i gaźnik 12 i pali mu 3l na 100km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 20:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Aprilia321 pisze:
70 i gaźnik 12 i pali mu 3l na 100km
I odbywa się to kosztem żywotności cylindra który dostaje popalic poprzez brak dostatecznego chłodzenia wewnętrznego przez zmniejszoną gardziel gaźnika.Później jest płacz na forum - zatarłem cylinder ,nie wiem dlaczego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
albo pany bo mi dziurę w tłoku wypaliło :lol:




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 21:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Warto przeczytac http://www.skuterowo.com/czy-wiekszy-ga ... ej-paliwa/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2015, 21:28 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
a np. z aeroxa bedzie pasował gaźnik do p/g ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2015, 14:23 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Jak na wcisk to tak dell 17,5 od pg lub miny ... różnią się stroną z której są śruby do regulacji , mina ma łatwiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy