Dzisiaj jest 02 gru 2024, 23:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wybór wydechu
Post: 07 cze 2015, 20:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Cześć! Chcialbym się Was poradzić. Minowicie chodzi o wybór wydechu. Mam 2t chłodzonego powietrzem z zalozonym chinskim cylindrem 70. Wsadzone mam dellorto 17,5 i rolki 4,5g na seryjnym napędzie. Mam do wyboru: stage 6 pro replica i giannelli extra. Wiem, jeden wysoki, drugi niski.. Zależy mi głównie na tym, żeby jak najmniej regulować. Fajny wydaje się stage, l ecz słyszałem ze wysokoobrotowy może dac w dupę AC. Jeden z kolegów odradzał mi tez stage'a, bo jest możliwość, ze mój cylinder nie wykreci max mocy tego wydechu. Prawda to jest? Ogólnie brałem tez pod uwagę levince ZX, lecz aktualnie nie ma żadnych fajnych ofert. Wypowie się ktoś na ten temat?


Ostatnio zmieniony 07 cze 2015, 20:28 przez ReAverBlood, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 cze 2015, 20:27 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W zasadzie to każdy silnik oparty na sprzęgle odśrodkowym jest wysokoobrotowy :) Każdy z tych wydechów będzie dobry. Celuj w wydechy, które wpadają w rezonans strumieniowy od najniższych obrotów, dzięki temu będziesz się mógł cieszyć w miarę pełnym zakresem mocy, którą oferuję Twój cylinder. BTW Wydech zestrajasz z cylindrem, a nie z rolkami...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2015, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Dzięki za rade :) Tak, stroje pod cylinder, ale kto lubi bawić się w regulację? Zmiana rolek jak najbardziej wchodzi w grę, lecz docisk i sprezynki sprzęgła mogą okazać się dla mnie wyzwaniem, a co za tym idzie kosztami...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2015, 20:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przecież to nie zależy od wydechu. Regulujesz napęd, kiedy osiągasz kres możliwości swojego cylindra. Jeżeli z tym się uporasz, a ciągle Tobie mało to bawisz się przełożeniami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2015, 20:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Dziękuje ;) pomocne rady, dowiedzialem się czegos !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy