Dzisiaj jest 13 maja 2024, 18:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2015, 13:16 
*

Rejestracja: 28 sty 2015, 14:01
Posty: 9
Pojazd: Aprilia Rs50
Siema. Mam am6 i planuję założyć cylinder 70 ccm, żółty (cytryna). Mam zębatki 12/47, gaźnik 17.5 i wybebeszony dyfuzor. Jaki będzie v-max na tym zestawie? Zależy mi na odpowiedzi. :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 cze 2015, 14:40 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
za dużych obrotów te cylinder nie osiąga do tego jak to china za 100zł - każda jest inna więc ciężko stwierdzić jakie obroty max wykręci na 6-tce a co za tym idzie jaką osiągnie prędkość




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2015, 19:58 
*

Rejestracja: 23 kwie 2015, 21:12
Posty: 117
Pojazd: yamaha tzr 70
ja pseudo 90 (oczywiście z innym tłokiem) krece na 6 biegu niecałe 10K obrotów z tym ze mam gaźnik 16mm no i tylko wybebeszony wydech a v-max to ok 95km/h. Oczywiście zebatki 12/47 na 13/47 oczywiscie leci więcej. Polecam ci zamiast tego żółtego lepiej kup malinę, będziesz zadowolony:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2015, 18:27 
*

Rejestracja: 28 sty 2015, 14:01
Posty: 9
Pojazd: Aprilia Rs50
a jakbym założył dobry tłok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2015, 19:33 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
i wyjdzie cie to więcej niż kupić dobrą używke a zdarzają się na takie używki okazje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2015, 20:50 
*

Rejestracja: 23 kwie 2015, 21:12
Posty: 117
Pojazd: yamaha tzr 70
Ja w prawdzie kupiłem te pseudo 90 i do tego ( wedle mnie dobry tłok ) ale teraz jeśli bym miał kupować to kupił bym jakiś kit z polini 70ccm aby wału nie wymieniać i tyle

np: http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1587.bhtml

a jeśli będziesz kupował cylinder pseudo 90 i do tego tłok to możesz kupić tak jak ja meteora albo asso, Vertex. koszt takiego tłoka to ok 200-250 zł zależy jak trafisz no i komplet uszczelek bo te z zestawu padają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2015, 21:18 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
po co wydawać 600zł na kit jak naprawde można znaleźć okazje na używke i za 250zł kupić świetny cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 14:21 
*

Rejestracja: 23 kwie 2015, 21:12
Posty: 117
Pojazd: yamaha tzr 70
no można zgodzę się no ale, myślałem że kolega chce kupić coś nowego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 14:42 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
jak dla mnie ceny nowych są śmiesznie za wysokie :cool: sorry ale 1000zł nawet za markową 70cc to nieporozumienie to jest pierdziawka 50-tka a nie 600-tka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 19:11 
*

Rejestracja: 23 kwie 2015, 21:12
Posty: 117
Pojazd: yamaha tzr 70
no tak tylko ze po pierwsze taka za 1000zł ma faktycznie niezłą moc ( oczywiscie jak na tą pojemnośc ) po drugie sa zrobione najczęściej w nikasil więc za to też płacisz, no a reszta to jest firma i tyle. wiadomo ze za 1000 zł to do takiej 600-tki to połowę silnika kupisz no ale trudno ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 20:34 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
nicasyl w produkcji seryjnej jest tańszy niż żeliwo :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 22:16 
*

Rejestracja: 23 kwie 2015, 21:12
Posty: 117
Pojazd: yamaha tzr 70
tak wiem :) no ale jak widać zbijają na tym kasę i to niezłą. Ja tam wole żeliwo bo przynajmniej jak se przytrę czy coś to dam do szlifu i jest git a teraz kup taki nicasyl i go zatrzyj .... masakra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2015, 16:23 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
a to już tylko nieumiejętne użytkowanie do tego jak padnie nicasyl to zawsze można wbić tuleje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 cze 2015, 15:06 
*

Rejestracja: 18 paź 2014, 10:58
Posty: 2
Pojazd: Aprilia af1, yamaha dt 50
Miałem chińską malinę, gaźnik 21 oczywiście też chiński. Wydech projektowałem i wykonywałem sam specjalnie pod ten cylinder. Uszczelki i tłok oryginalne. Odpowiednio złożony i ustawiony set nie ma prawa nic wydmuchać i się zepsuć. Przy docieraniu tłok łapało. Po 300km można już było dawać w dupę bez konsekwencji. Prędkość maksymalna?? Nie sprawdzałem ale przy tej konfiguracji wkręcał mi się powyżej 12k, ciągnął jak diabeł. Przy 6 biegu na pełnym gazie po minięciu kilkunastu sekund brakowało paliwa i silnik przygasał. Mogę się pochwalić że na przyśpieszenie brałem cagive mito :D Ogólnie jak za 120zł POLECAM!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy