Dzisiaj jest 23 lip 2025, 0:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2015, 18:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2015, 21:18
Posty: 5
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Yamaha bws 50
Witam. Poprzedni temat (ktoś mi go przeniósł jeszcze do złego działu) : post2667576.html#p2667576
A więc wymieniłem prawie cały napęd w skuterze i mam cały czas jeden problem. 2minuty po odpaleniu jedzie normalnie a po przejechaniu 100m na pełnym gazie traci moc i nie wyjedzie nawet z pięcio centymetrowej dziury. Według paru osób chodzi tutaj o puchnący tłok czy coś tam w cylindrze. Więc tutaj pytanie czy miał ktoś kiedyś taki zestaw za 109? http://allegro.pl/cylinder-yamaha-2-ja- ... 56400.html Ile na tym pojeżdze itd? Może ktoś poleci coś innego za troche większą sume?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 cze 2015, 8:58 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No chłopie rolki to tylko do wywalenia. Sprężynki jakie założyłeś? Nie bój się ro czyszczenie gażnika, to polega tylko na wyjęciu go ze skutra, odkręceniu komory pływakowej, wykręceniu dyszki i po prostu przedmuchaniu i przelaniu go rozpuszczalnikiem :) Do do cylka to jaką sumę chcesz ma niego przeznaczyć?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 11:52 
*

Rejestracja: 17 cze 2015, 10:53
Posty: 1
Pojazd: MBK Booster
Z tego co tu napisałeś to czyszczenie gaźnika cię nie minie - Moim zdaniem powodem jest zbyt wolny dopływ paliwa do komory pływakowej

"2minuty po odpaleniu jedzie normalnie a po przejechaniu 100m na pełnym gazie traci moc i nie wyjedzie nawet z pięcio centymetrowej dziury"

- paliwo powoli napływa do komory pływaka w gaźniku i początkowo jest on pełny, lecz podczas "obciążenia" silnik spala więcej niż dostaje, poziom paliwa w gaźniku spada poniżej poziomu dyszy i traci moc...

Przyczyna (bardziej obstawiam opcję 1 i 2)
1- przytkany kranik
2- zapchany filterek -jeśli jest
3- przytkany gaźnik na wlocie + dysza

W innym poście napisałeś
"Zmieniłem rolki na 5g. Jest lepiej ale przez ten czas zauważyłem że to po nagrzaniu skutera traci on moc. Możliwe ze coś tam z tym tłokiem i cylindrem? :v"
Tak - MOŻLIWE i możliwości może być mnóstwo.
Co do "puchnięcia" to w takiej sytuacji silnik by zgasł i ciężko by było "kopnąć", albo ciężko by miał utrzymać wolne obroty. Poza tym na takie rozgrzanie to trzeba więcej niż 100, 200 m....

Idąc tym tropem nasuwa się mi pytanie CZY sam mieszasz benzynę z olejem CZY "dozownik"?
CZY dozownik jest sprawny??
CZY dodajesz większą dawkę oleju (na dotarciu)??
CZY w ogóle dajesz olej? tzw MIXOL :)


Co do wymiany cylindra to jest TEMAT RZEKA (Ty piszesz że boisz się gaźnik rozebrać)
Pomyśl na początek ile zamierzasz na to przeznaczyć ($), jakie są twoje oczekiwania oraz czy zakładasz dalszą ROZBUDOWĘ bo z tymi sprzętami wymiana podzespołu A na A+ wiąże się z wymianą podzespołu B, C, D..... na B+, C+, D+.... inaczej osiągniesz tylko efekt EMOCJONALNY.... POZDRAWIAM :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy