Dzisiaj jest 10 lis 2024, 15:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 cze 2015, 23:50 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 14:46
Posty: 9
Pojazd:
Siemanko, mam skuter 2T Benelli Quattro Nove.

Mój setup:

cylinder: Stage6 Sport Pro MKII 70cc
gaźnik: Dellorto 21 mm (dysza 90)
zawór membranowy + króciec: Kit Stage6 (pod 21 mm gazior)
filtr powietrza: Polini Air Box
wariator: Stage6 Sport Pro
rolki wariatora: Stage6 4,25 g
wydech: Stage6 Pro Replica

Wszystko fajnie chodziło tak przez miesiąc po złożeniu. Natomiast ponad 2 tygodnie temu przy jeździe tak ok. 30min dojeżdzając do świateł słabł, obroty coraz bardziej spadały, więc dodawałem gazu. Dojechałem tak na pierwszy lepszy parking sprawdzić czy wszystko ok.
Od tamtego momentu nie chce mi odpalić. To było jeszcze przed kupnem zaworu i króća, bo latałem na seryjnym. Ogólnie po złożeniu, nigdy nie palił od kopa. Musiałem zawsze zatykać otwór w gaźniku przy filtrze powietrza. Natomiast nawet to nie pomogło. Pomyślałem, że może zużyty już jest zawór i króciec z membrankami to kupiłem dedykowany i zainwestowałem. I lipa.. dalej to samo. Zauważyłem, że jak kopie dłużej tak po 20-30 razie to między cylindrem, a blokiem silnika wystrzeliwują spaliny coś jakby spaliny nie mogły wyjść wydechem. Rozbierałem cylinder był ok, cały wydech z uszczelką też, gaźnik wyczyszczony, nówka sztuka zawór z membrankami i krócem i nic.... Nie mam już po prostu pomysłu. Dołączam kilka fotek jak to wygląda oraz filmik z próby odpalania.

FILMIK PONIŻEJ

https://www.youtube.com/embed/4hgH4j1r9nw

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 cze 2015, 7:58 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wyrzuca dołem mieszankę, bo nie zapala i nie ma jej gdzie przepalić. Regulowałeś gaźnik? Nie łapie nigdzie lewego? I sprawdź kompresję.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 9:06 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
No i zapłon do sprawdzenia, może nie ma iskry a może jak samemu skręcane magneto to może słabo dokręcone i ścięło klina?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 9:33 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 14:46
Posty: 9
Pojazd:
Wymieniłem świece na nowke BR8HS model i jak zalozylem to prawie jest sucha.Gaźnika k wcześniej próbowałem regulować, ale nie do konca dobrze chodził. Zawsze odpalanie go wyglądało tak, że musiałem zatkać filtr powietrza i wtedy lapal obroty Teraz to nie działa. Dodam jeszcze, bo może to ma wpływ na to, że od dluzszego czasu coś brzęczało w okolicach silnika, może to były łożyska wału, bo troche szumiało przy jezdzie. Ciagnac powietrza lewego nie powinien, bo dobrze go dokręciłem. Jak zatykam otwór przy filtrze to czuć, że dobrze ciagnie powietrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 10:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Czyli jak kopiesz to swieca sucha? Lewe moze lapac na uszczelniaczach, pomiędzy karterami i na króćcu. Posprawdzaj te miejsca.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 10:59 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Nowa świeca to nie zawsze sukces. Sprawdź czy w ogóle jest iskra. Jak wycieka spod cylindra, to jakoś ciężko żeby świeca sucha była. Jak iskra jest to sprawdzenie klina na magnecie.
Jeśli faktycznie problem z paliwem to coś w gaźniku też może być i załóż seryjną puszkę bo chyba ciężko ci to wyregulować na stożku jeśli musiałeś zatykać filtr do odpalenia pomimo ssania ręcznego.
I jeszcze pytanie, czemu ci te linki tak sterczą? Ssania to nie jesteś w takim stanie uruchomić.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 11:05 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 14:46
Posty: 9
Pojazd:
Tak, świeca jest sucha w lekkim oleju z benzyna. Właśnie całkiem możliwe, że przepuszcza mi w uszczelniaczach wału, bo jeździłem na seryjnych. Wal ani łożyska nie wymienialem i może, dlatego miałem pod koniec jego żywota problem z odpalaniem. Króciec i membranka sa nowe, wiec nie ma mowy, że coś jest nieszczelne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 11:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ravexus pisze:
Właśnie całkiem możliwe, że przepuszcza mi w uszczelniaczach wału
To należałoby sprawdzic,+uszczelkę cylindra z karterem.Zmierzyłbym też kompresję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 11:29 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 14:46
Posty: 9
Pojazd:
Sprawdzałem już cylinder 2x tam jest miedzy blokirm a cylkiem z 4 metalowe uszczelki, podkladki i wszystko bylo ok.
Dodam, że jak dłużej pokopie to w tym miejscu właśnie pyrchaja spaliny jakby nje mogly sie wydostać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 11:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ravexus pisze:
Dodam, że jak dłużej pokopie to w tym miejscu właśnie pyrchaja spaliny jakby nje mogly sie wydostać.
Czyli nie jest okey bo jest nieszczelnośc , odkręc też wydech i sprawdź jego drożnośc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 11:48 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 14:46
Posty: 9
Pojazd:
Właśnie zapomniałem o wydechu napisac, że jak mi zgasl ostatni raz to pyrchal mi. W sumie to masz chyba racje, z tym eydechem. Pewnie blokuje spaliny w nim i dlatego nie chce odpalić. Jak wrócę z pracy to ogarnę to. Sprawdzałem samą koncowke i tam bylo ok. Moze w kolanku cos sie zapchalo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 11:50 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Możesz go przeczyścic kretem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 11:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
ewidentnie widać że to przez uszczelkę pod cylindrem widać na foto że przepuszcza i wynikiem czego nie ma podciśnienia w komorze korbowej . Zdejmij cylinder i zmień uszczelkę na nową a jak nie to staro posmaruj lekko sylikonem , a i jeżeli podlejesz paliwo pod świece to powinien odpalić




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2015, 12:20 
*

Rejestracja: 15 wrz 2014, 14:46
Posty: 9
Pojazd:
Ok, sprawdziłem wczoraj wydech i przeplukalem go kretem wg zaleceń. I to nic nie zmienilo, bo probowalem go odpalać bez wydechu i bylo to samo, wiec tutaj jest w porządku ew. zamówię nową uszczelkę.
Przypuszczam, że to w 90 % łożyska i uszczelniacze na wale i w 10% uszczelka pod cylindrem. Jezdzilem z cylindren 3 miesiacei bylo wszystko w porządku i tak samo to wygladalo, a podciśnienia nie ma, bo pewnie uszczelniacze już się rozleciały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2015, 23:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ano właśnie, to obadaj co tam z uszczelniaczami się dzieje bo to raczej ich wina będzie i uszczelkę pod cyla też zmień.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy