Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 17:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lip 2015, 7:53 
*

Rejestracja: 02 cze 2015, 9:32
Posty: 6
Pojazd: yamaha mbk fizz
Witam mój skuter posiada silnik minarelli Ac horizontal jest to totalna seria w skuterze został ostatnio wymieniony wydech na Leo Vince tt, i pojawił się kłopot,otóż skuter po odkreceniu manetki ma strasznego muła dopiero kiedy przejadę się około. 20sec na odkreconej manetce to czuć porządnego kopa i idzie wtedy jak trzeba ,co może być przyczyną takiego stanu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 lip 2015, 8:04 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Po wymianie wydechu - regulacja gaźnika i napędu. Z reguły wydechy sportowe maja słaby dolny zakres obrotów i działają poprawnie gdy złapią rezonans, tak w granicach 6000 obr/min. Aby to wyeliminować stosuje się twardsze sprężynki sprzęgła by ominąć obroty nieużyteczne (na których jest muł) i by skuter startował z wyższych obrotów. Czasem potrzeba zwiększyć dyszę w gaźniku, bo przy wyższych obrotach pracy może zubożać mieszankę. Trzeba tez dobrać sprężynę centralną i rolki do utrzymywania obrotów w optymalnym zakresie dla pracy i silnika i wariatora.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2015, 8:30 
*

Rejestracja: 02 cze 2015, 9:32
Posty: 6
Pojazd: yamaha mbk fizz
Dziękuję za szybką odpowiedź,a czy mógłbyś mi zaproponować jakieś "zestawy które w serii się sprawdzą,? narazie na pewno silnik będzie jeździł w serii , w przyszłości myślę o cyklu 70cc większym gaźniku,ale to narazie musi poczekać ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2015, 8:55 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Kup wariator Top Racing NG lub Stage6 PRO. Do tego sprężyna Stage6 Medium i twardsze sprężynki też mogą być Stage6 medium. Oczywiście to tylko moja propozycja, choć mogą być różne kombinacje. Nie wiem jaki masz gaźnik ale daj większa dyszę o 5 jednostek.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2015, 9:01 
*

Rejestracja: 02 cze 2015, 9:32
Posty: 6
Pojazd: yamaha mbk fizz
Gaźnik narazie 12mm dellorto siedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2015, 10:08 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Gaźnik dobry dla zupełnej serii nie strojonej wysoko. Dla tuningu do serii to 17,5 a nawet 19mm gdzie nawet w serii takie z fabryki wychodziły. No i na 19 można już sporta wsadzić.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy