Dzisiaj jest 03 gru 2024, 0:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2015, 11:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Cześć.

Na początek mój set:

Cylinder: WM MOTOR 70cc (chiński)
Gaźnik: Dellorto 17,5 (dysza 80, iglica na środku)
Napęd: Seryjny wariator, sprzęgło, pasek zamiennik serii, rolki 4,5g (6-cio rolkowy wariator)
Wydech: Laser X-pro

Kupiłem i założyłem wydech Laser X-pro. Podobno niskoobrotowy. Na podanym wyżej secie, lecz założonej dyszy 70 i iglicy podniesionej do max wyjechałem na ulicę i zawiodłem się, bo anie szału w przyspieszeniu nie było, a do tego v-max na poziomie licznikowych 55 km/h. Wtedy założyłem dyszę 80 i ustawiłem iglicę na środek. Wyjechałem na ulicę znowu, lecz tym razem szok. Na początku nieco lepiej niż seria, ale nie czułem tej niskoobrotowości. Jednak gdy skuter przekroczył licznikowe 60 km/h wszedł w rezonans. 60 km/h do 80km/h osiągnął na odcinku 50-60 metrów. W związku z tym mam trzy pytania. W jaki docisk, sprężynki i rolki celować żeby zaczynał ciągnąć od dołu. Drugie dotyczy v-maxu. Poradzi coś na v-max taki sam jak na serii? Wariator zmienić? Dysza większa? I na koniec mniej ważne. Założyłem wydech i przejechałem nie więcej niż 2,5 km. Wjeżdżam do domu, gaszę a on dalej dymi :o Kiedy kopałem kopką bez włączonego zapłonu- dymił. Zdjąłem końcówkę, patrzę a tu wata dymi. w połowie czarna jest. Przed jazdą elegancka, a teraz spalona. Czym to może być spowodowane?

Za wszystko wszystkim z góry dziękuję :D

-- 08 lip 2015, 12:28 --

@up


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 lip 2015, 18:03 
*

Rejestracja: 06 cze 2011, 8:13
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A świeca jaki ma kolor ? :)
Laser nie koniecznie jest niskoobrotowy.. :wink:
Ja bym celował w Rolki 4-4,5g i średnią spreżyne typu malossi żółta. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2015, 12:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Obrazek
Obrazek
Będę działał z regulacją-rolki i sprężynki. Ale chciałbym wiedzieć, co pozwoli mi na zwiększenie prędkości maksymalnej? Silnik w rezonansie kręci tak wysokie obroty, że wszystko się trzęsie, jednak gdy dojdzie do 80 km/h (licznikowych) pozostaje na tych wielkich obrotach, lecz nic więcej nie jedzie. Wariator załatwi sprawę? Na oryginalnym pasek wchodzi na samą górę, tak że jego zakres się kończy,

-- 10 lip 2015, 13:14 --

@up Siedzi teraz w nim centralka żółta malossi, troszkę poprawił się start, do 45km/h idzie lepiej, pożniej do 60 km/h muł jak przedtem i potem wchodzi w rezonans to ciągnie aż miło :D Tylko nie wiecej niz 80km/h. Zaczął łapać odcinke(przerywa prrzy tych 80km/h. Możliwe że gaźnik. Dziś zmienię dyszę z 80 na 90 i wstawię stożek. Dam znać jak wyszło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy