Dzisiaj jest 10 lis 2024, 15:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2015, 14:45 
*

Rejestracja: 11 lip 2015, 12:26
Posty: 47
Pojazd: Rox
-łozyska NTN
-uszczelniacze
-wał korbowy STAGE 6 R/T
-Cylinder Malossi sport 70cm3
-stożek revo style
-łozysko korbowodu
-napęd w całosci STAGE 6 R/T
-Wydech LEOVINCE zX
-przełączniki SST
-pompa wody SSP 130zł
-Gaznik dellorto 21mm black edition 560zł
-waratior hebo ng
-nowy pasek dayco
-sprzegło malossi
-dzwon stage6
-sprężyna hard
-sprężynki sprzegła twarde
*

Zapłon elektroniczny ! !

Co zmienic aby motorek lecial 120 i mial za razem dobre przyspiecho
Aktualnie v-max 90-100 przy dobrym przyszpieszemu
Pisac co i jak




_________________

Malossi Sport 70
Top racing evo ng
malossi fly
stage6 wingcoller
yasuni c16
gazior 21 dellorto
hebo ng


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 lip 2015, 15:03 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Ja bym tu zmienił jedynie wydech i porządna regulacja,a powinien tyle osiągnąć .. Proponuję Yasuni R,albo nawet C16,przy czym dobrze żeby cylek był po portingu,wtedy zgrywał by się idealnie z C16 :wink:




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2015, 19:19 
*

Rejestracja: 11 lip 2015, 12:26
Posty: 47
Pojazd: Rox
A czy Laser x-Pro bedzie dobry??




_________________

Malossi Sport 70
Top racing evo ng
malossi fly
stage6 wingcoller
yasuni c16
gazior 21 dellorto
hebo ng




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2015, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Nie :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2015, 12:20 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
kacper791 pisze:
Nie :wink:

Będzie dobry, nie znasz sie to po co się wypowiadasz.. Laser to wydech wysokoobrotowy czyli wlasnie pod takiego cylka i jest on dedykowany główne do cylkow klasy 70 sport.
Ale lepszym wyborem byl by Yasuni R lub Tecnigas Triops.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2015, 15:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Komor pisze:
kacper791 pisze:
Nie :wink:

Będzie dobry, nie znasz sie to po co się wypowiadasz.. Laser to wydech wysokoobrotowy czyli wlasnie pod takiego cylka i jest on dedykowany główne do cylkow klasy 70 sport.
Ale lepszym wyborem byl by Yasuni R lub Tecnigas Triops.

Po 1 z tego co mi wiadomo skutery tuninguje się po to by zwiększać moc a nie ograniczać wydechem.
Po 2 Yasuni R to to samo co Laser ( widać jaki z ciebie znawca :wink: )
Po 3 Triops jest pokroju c16 (c16 przy takim secie sobie spokojnie sobie poradzi bez porta ) więc jeden uj czy założy to czy to.
Po 4 jak masz problem zapraszam PW.




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 11:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Napisałem że Yasuni lepszy wybór bo lepszy jakościowo jest znafco.. Wydech zakłada się taki żeby był optymalny pod cylinder, czyli po to aby nie był ani za słaby ani za mocny, C16 JEST ZA MOCNE, ale naoglądałeś się filmików na yt i tak wierz sobie w to co pokazują, szkoda że nie wiesz o ile żywotność cylka z za mocnym wydechem jest krótsza. I co do Triopsa, jest to wydech klasy C16, ale jego wykres obrotów jest dużo bardziej korzystny dla cylka klasy 70 sport niż C16.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy