Dzisiaj jest 28 lip 2025, 0:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lip 2015, 14:33 
*

Rejestracja: 06 lip 2009, 22:35
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: NRG AC 70ccm
Witam.
Mam NRG MC3 AC z 99r. Mam w nim:
- Stage6 70ccm
- Gaźnik Stage6 PHGB 19mm
- seryjny filtr
- Wydech Hebo
- Wariator i sprzęgło Polini
- Łożyska wymienione na sportowe
- Tylko wał i filtr seryjny.
- króciec odblokowany, zresztą na oryginalnym tez próbowałem.

Problem mam taki, że żeby skuter jechał z pełną mocą a czasem w ogóle ruszył muszę przytkać wlot filtra paliwa prawie do zera (potem odpuszczam ale nieduzo). Ten problem mam nawet przy dyszy powyżej 100 dla testu. Zawsze to samo na 85, 95 itd. Iglica stestowana na wszystkich poziomach. Lewego powietrza nie ma. Membranki zdrowe. Króciec szczelny, filtr to samo. Paliwo w gaźniku jest i podciśnienie również. Ogólnie wszystkie źródła ewentualnego lewego powietrza zostały sprawdzone. Oczywiście do głowicy cylindra, ale wtedy nie miałby takiej mocy przy przytkanym filtrze. Dodam, że żeby wkręcić go na jakieś w ogóle obroty na postoju bez przytykania filtra musze baaaaardzo delikatnie kręcić manetka. Na wyszych obrotach jest już lepiej ale po 15km/h robi się ten sam problem. Proszę pomocy bo w moim mieście specjalizują się tylko w chinolach. (no i chyba takich maja klientow w 99%).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 lip 2015, 15:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Próbowałeś zwiększać dawkę powietrza ? Może jest konieczność rozwiercenia seryjnej puszki do 70 cc :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2015, 15:45 
*

Rejestracja: 06 lip 2009, 22:35
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: NRG AC 70ccm
W sensie w gazniku? Oczywiście. A co do filtra to mówię że standardowo jest "za duzo". Filtr w puszcze świeży.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2015, 20:15 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Do 70cc przydałby się stożek , który pozwala na większe przepuszczanie powietrza , którego potrzebuję gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2015, 23:09 
*

Rejestracja: 06 lip 2009, 22:35
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: NRG AC 70ccm
Lavahe pisze:
Do 70cc przydałby się stożek , który pozwala na większe przepuszczanie powietrza , którego potrzebuję gaźnik.



Ale chodzi mi o to, że nawet przy seryjnym filtrze powietrza jest za duzo to co mowić o stożku... Zreszta probowałem. Efekt taki sam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2015, 0:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Cos nie za bardzo rozumiem jak seryjna puszka moze wyrabiac przy gazniku 19 i dyszy 100. Przy mniejszych dyszach trzeba juz rozwiercac a u ciebie jeszcze za duzo? Skoro nieszczelnosci sprawdziles to wepchaj gabke do wlotu do puszki, mozesz tasma zakleic wlot i kombinowac z wielkoscia dziurki.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2015, 7:55 
*

Rejestracja: 06 lip 2009, 22:35
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: NRG AC 70ccm
witek651 pisze:
Cos nie za bardzo rozumiem jak seryjna puszka moze wyrabiac przy gazniku 19 i dyszy 100. Przy mniejszych dyszach trzeba juz rozwiercac a u ciebie jeszcze za duzo? Skoro nieszczelnosci sprawdziles to wepchaj gabke do wlotu do puszki, mozesz tasma zakleic wlot i kombinowac z wielkoscia dziurki.


Dokładnie tak zrobiłem i wszystko działa normalnie, ale niezbyt komfortowo się czuje jeżdżąc zawsze z taśm i opaska zaciskowa w razie co, i to co bez jednego boku żeby lepszy dostęp był. Dlatego szukam przyczyny. Może to gaźnik jest jakiś wadliwy? Bo odkąd pamiętam to przy nim pojawiły się takie problemy i dopiero teraz udało mi się to "rozwiązać". Może filtr? ale jest szczelny i na seryjnym gaźniku działał normalnie. Dodam, że dziurka wlotu musi być naprawdę mała.. A a skuter stówkę "z taśma" leci. Dziwne... Dawajcie swoje pomysły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2015, 9:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Spróbuj może załatwić drugą taką samą gąbkę do tego filtra i może dwie uda się zmieścić :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2015, 12:31 
*

Rejestracja: 06 lip 2009, 22:35
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: NRG AC 70ccm
emil7894coliber pisze:
Spróbuj może załatwić drugą taką samą gąbkę do tego filtra i może dwie uda się zmieścić :)


Próbowałem jednego i drugiego :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2015, 23:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Skoro na zaklejonym wlocie dobrze jezdzi, kolor swiecy odpowiedni itd, to tak smigaj. Tylko tak dla porownania, u mnie przy gazniku 17,5 seryjna puszka bez rozwiercania dala rade do dyszy 75.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2015, 21:24 
*

Rejestracja: 06 lip 2009, 22:35
Posty: 6
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: NRG AC 70ccm
A czy może to być wina wadliwego w produkcji gaźnika? Wolałbym uniknąć odklejenia się taśmy gdzieś dalej od domu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2015, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Czy to moze byc wina gaznika tego ci nie powiem, a zamiast tasmy mozesz napchac od strony wlotu powietrza gabke, nawet taka do kapieli. Metoda prob dojdziesz ile ma tego byc i tyle. Wielkiej filozofi w tym nie ma. Ma byc odpowiednia przepustowosc i tyle.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2015, 22:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Żeby sprawdzić wadliwość gaźnika - jest tylko jedna opcja , założyć drugi i spróbować :>




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy