Dzisiaj jest 02 gru 2024, 23:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2015, 15:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Cześć! Kiedyś tam na ziemię spadła mi świeca. NGK BR8HS Nie wymieniałem, bo działała spoko. Ustawiłem tylko przerwę na elektrodzie, bo przy upadku na nią się przestawiła. Zgodnie z danymi producenta 0,7 mm. Niby wszystko okej, ale od tamtego czasu przerywa na wysokich obrotach. Raz mniej a raz więcej. Strasznie ciężko jest spowodować żeby zmieniła kolor. Praktycznie zawsze jest taka bialo-szara. Dziś sprawdzałem świecę, która była założona przedtem. Mimo tego, że nie jest dedykowana pod ten cylinder to kolor idealny- kawa z mlekiem. Dodatkowo nie przerywa.

STARA(prawie taka jak w realu):
Obrazek
NGK BR8HS(w realu deczko jaśniejsza):
Obrazek

Czy to, że stara świeca ma krótszy gwint może mieć jakieś znaczenie?
Czy faktycznie NGK BR8HS to świeca dedykowana do chińskiego cylindra 2t?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 lip 2015, 10:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wszystko zależy od typu głowicy, jaką masz. Jeżeli wkręciłeś świecę z dłuższym gwintem (ES) i tłok nie miał bliskiego spotkania z nią to znaczy, że masz głowicę dedykowaną pod świece zapłonowe np. BRXES (w miejscu "x" określona jest cyfrą ciepłota samej świecy zapłonowej). Co do upadku to mogła się popsuć, a tak na marginesie to świeca jest częścią eksploatacyjną, która może paść w każdej chwili jak okładziny sprzęgła, klocków hamulcowych, wszelakiej maści filtry, płyny, itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2015, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Stara swieca ma o polowe krótszy gwint, była za krótka. BRxHS ma gwint idealnie długi. Bardziej chodziło mi o ciepłotę. Zauwazylem, że przerywać zaczynał tylko nagrzany(ok 3 km jazdy). Po odpaleniu chodzi elegancko. Wkręca się i nie przerywa. Stąd pytanie, czy cieplota może tu być winna.. Co jeszcze może być odpowiedzialne za przerywanie na cieplym silniku? Dodam, ze mam cewke pseudo sportowa podnoszaca napiecie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2015, 20:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Załóż BR8ES.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy