Dzisiaj jest 13 lut 2025, 21:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lis 2009, 21:02 
*

Rejestracja: 29 paź 2009, 22:20
Posty: 50
Lokalizacja: Gniew
Pojazd:
Witam. chciałbyme przesiąść sie z kibla na jakiegoś full crossa:D nie wiem jaką wybrać maszynke do poj 250ccm. i kwoty 4500zł. jaką maszynke wybraliście by wy ?? :D pzdr


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 21:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
nie chcę nic mówić, ale to chyba trochę nie to forum. co byś jednak nie wybrał, chyba raczej powinno byc japońskie a nie austiackie. poczytaj na forum motocyklistow albo na x-moto, tam jest cały dział o każdej marce. ktm-y odraczaja ze względu na hudrauliczne sprzęgło i koszty.

ja byłbym za yz. odradzał nie będę, bo widzę w jakim wieku jesteś. jakoś trzeba zaczynać. 250 to dobry wybór. niby ~60 KM i dzikość sprzętu, ale jak zrobisz remont, to nie będziesz miał tego problemu, że będzie ci żal sprzedawać i wymieniać na 250. poza tym mówią, że na 250 jeździ się łatwiej niż na 125. po torze.


aha, 4,5 tyś to nie realne. chyba że w jakiejś innej walucie. kupisz po prostu coś do kompletnego remonu, gdzie będziesz musiał wydać ~3 tyś zł na same części aby w ogóle potem pojeździć. poczytaj trochę fora, aby wiedzieć z czym to się je.


***

a tak prywatnie, to polecałbym dr 350 za tą kasę. sprzęt bezobsługowy, mało pali, mało kosztuje. jedyne co to zawory, olej i filtry. jak nie umiesz ustawiac zaworów to się nauczysz, kiedyś trzeba. przemyśl sprawę, poczytaj. na tych forach był gdzieś cały topik o dr 350, na 30 czy więcej stron, więc trochę wiedzy znajdziesz. zajrzyj tez na dr forum.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 22:03 
*

Rejestracja: 29 paź 2009, 22:20
Posty: 50
Lokalizacja: Gniew
Pojazd:
ogólnie to mógłbym pożyczyć od rodzinki kase... a co poleclibuście do 11tyś ? :D pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 22:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
suzuki drz 400, ale nie r tylko chyba se to się nazywa. chodzi mi o wersję z elektrycznym rozrusznikiem, a takich nie kupuja hardcorowcy, bo sa cięższe. są to młode maszynki, lekkie, zwinne i mało palą, i co najważniejsze: nie wymagają wiele obsługi. a 40 KM to nie tak mało, jak na przesiadkę ze skutera.

jeśli chcesz 2t, to polecałbym tez enduro, ale nie exc, tylko np rx 125 albo dr 125. rx ma lepsze zawieszenia i lepiej się prowadzi, ale mniej części jest.

ogólnie to poczytaj i pojedździj do sprzętów wystawianych w ogłoszeniach. jak się przejedziesz, to będzesz wiedział czego szukać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 22:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
DRZ 400 (rozrusznik)ma mój kumpel z którym jeżdżę i sam oczywiście DRZ też dosiadałem. Nie jest zbyt duży i przez to można nim dobrze manewrować. Spalanie w granicach 5l przy offroadzie. Mocy starcza, waga nie duża (da radę samemu podnieść bez problemu po glebie). Motor faktycznie bezobsługowy jeśli się dba. Sprzęt dobry nie tylko na początek.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 14:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Na każdym motorze można zaczynać ja zaczynałem na yz 125 i miałem 11 lat to był szatan :D. To zależy co chcesz enduro czy cross ? jeśli krosówka to polecam ci yz 250 lub yz 250 f też bardzo dobry motor :D 4sów mniej remontów mniej pali i troche tanszy w utrzymaniu 2 sów więcej pali i jest ogólnie droższy. Wiem co mówię bo z 2t przesiadłem sie na 4t sxf ale go nie polecam :D




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2009, 20:21
Posty: 2
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1596725




_________________

Yamaha Slider Po tuningu Evo ( Jakiej 15-20km ) pod stunt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 16:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
AEROX_WWY, Popraw link ! i nie rób PPP bo dostaniesz warna :wink:




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 17:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Pierdek, 4T tańsze w utrzymaniu ? Właśnie droższe jest, remonty niby trochę rzadziej, ale dużo droższe i trudniejsze (zawory, łańcuszki itp.). Jest więcej roboty niż przy 2T. Na początek polecam 125 2T. Najlepiej YZ 125. W tej kasie (11 tys. zł, jak od rodziny masz pożyczyć) wyrwiesz młodą YZ 125.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 19:11 
*

Rejestracja: 29 paź 2009, 22:20
Posty: 50
Lokalizacja: Gniew
Pojazd:
Pierdek, tak to ma być full cross, ponieważ lubie pośmigać po lasach :D na ulice mam inną bestyjke ;p honda cbr 1000rr z 2008r. Mogę sprzedać :D pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Jak na lasy to tylko enduro, w fullcrossach szybko będziesz musiał robić remonty jeżdżąc po lesie. Jak tylko las, to enduro, WR250F, EXC 125, TE 250, WR 125, a jak chcesz najtaniej, to DR-Z 400 E.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 11:19
Posty: 20
Lokalizacja: socho
Pojazd:
Ja bym proponował Honde cr 250 jadziłem na 480ccm i przeżycia niesamowite. Polecam ale nie za tą cenę chyba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 21:57 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Polecam Yamahe WR250 to to samo prawie co YZ250,kumpel ma,zbiera się ładnie. Ma ok 60KM. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 17:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
WR 250, 60km ? Nigdy ! WR 250F ma jakieś 34km (z tego co pamiętam, i to ta mocniejsza wersja).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 13:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A czemu nikt nie mowi o cr 125, 250 czy 500 przeciez to tez sa bdb crossy :D




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 19:46 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
dirta se kup(żart oczywiście)Fajne jest kawasaki KX.U mnie jeden koleś śmiga na kawce i jest extra




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 20:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
czemu nikt nie wspomina o cr? bo prawda jest taka że niebieskie ma przwagę nad czerwonym w sensie silnikowym. zielone tez jest gut ale serwis i częsci potrafią być zmartwieniem. ogólnie o serwisach kawasaki krążą różne dziwne historie, a najczęściej spotykana to taka, że na zamówione części się długo czeka. z kolei honda ma dobry serwis i zaopatrzenie w częsci.


***

a tak na marginesie to temat robi się kompletnie niepoważny. autor powinien zwrócić się z ze swoim problemem do użytkowników forum offroad które zostały wcześniej podane, a nie pytać osób używających do jazdy skuterów, z których raptem może kilka osób dosiadało i wiedziało motocykl motocrossowy z prawdziwego zdarzenia (oczywiście nie ujmując nikomu, bo ja sam nie jestem nie wiadomo jak obeznany z crossówkami). O ile w ogóle temat nie jest ściśle teoretyczny, bo zaczyna mi na taki wyglądać.

pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 21:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Myślę że MVP ma racje i temat należy zamknąć. To forum o skuterach i takim zostanie. Niestety jest tu niewiele osób z dużą wiedzą na temat większych motocykli.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy