Dzisiaj jest 23 lut 2025, 22:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2015, 15:27 
*

Rejestracja: 10 lis 2013, 17:47
Posty: 55
Pojazd:
Siemka, ostatnio zerwałem gwint w karterze gdzie wkręca się szpilke i jeździłem przez jakiś czas na 3 skuter był słaby i w ogóle miałem ciężko ruszyć z miejsca :/ Gwint został zrobiony wkręciłem szpilke dałem nowe uszczelki pod cylinder i głowice no i skuter nie wiele się zmienił może jest troche lepiej ale nie zawiele no i nwm co to może być wkońcu :( Przed zerwaniem skuter był zrywny i chodził jak marzenie a teraz nwm co z tym zrobić ma ktoś pomysł czym to jest spowodawane ? Dodam że na zimnym jest zrywny ale jak przejade 20m i znowu chce ruszyć to już ma ciężko i tak ja by sie dusił




_________________

-Wydech laser x-pro
-Wariator stage 6 sport pro
-Sprzęgło tec evo racing
-Dzwon polini
-Sprężyna centralna stage 6 strong


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 lip 2015, 15:57 
*

Rejestracja: 05 lip 2015, 2:47
Posty: 33
Pojazd: Bacari Toto, Barton RS 14, TGB
2

Ostrzeżenia: 2
Chłopcze, jedyne co zrobiłeś, to [cenzura] głowicę i szkoda roboty. Jeżeli były tylko 3 szpilki, to kompresja uciekała, co skutkowało bardzo niską kompresją. Na 100% nagar zaczął się gromadzić poza powierzchnią, która znajduje się w komorze sprężania. Mam gdzieś w złomie taką głowice, jak znajdę to wrzucę zdjęcie i zobaczysz o co chodzi. W tej chwili istnieje jedno racjonalne rozwiązanie. Skoro Zerwałeś gwint szpilki, co jest niedopuszczalne, to daj sobie spokój i oddaj to w ręce fachowca.

Druga opcja: Jeżeli ze szpilkami jest wszystko ok, to potrzeba nowego cylindra i głowicy. Możliwe, że wystarczy wymienić sam tłok z pierścieniami, ale różnica w cenie prawie żadna, więc od razu lepiej dać cały cylinder. Głowica na 100% jest [cenzura] , co kwalifikuje ją do wymiany.

Sprawa jest taka, że pierścienie zakłada się tylko raz. Jeżeli cylinder raz zdejmiesz, to pierścienie od razu do wymiany. Jest to idealny dowód na to, co powtarzam. Chłopcy się nie znają, a grzebią sami. To, co Zrobiłeś jest niedopuszczalne.


Ostatnio zmieniony 30 lip 2015, 22:05 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10 - Proszę o zmianę pretensjonalnego tonu wypowiedzi, na forum nie wywyższamy się ani nie wytykamy wieku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2015, 17:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zacząłbym od zmierzenia kompresji na zimnym i ciepłym silniku.Byc może że przez jazdę na tych trzech szpilkach i utratę kompresji zaburzyłeś wytwarzanie filtra olejowego z mieszanki który się osadza na tulei cylindra i w najlepszym przypadku pierścienie tłoka dostały popalic .Cylinder do przemierzenia i ewentualnie szlif, a jak z nim wszystko w porządku to nowe pierścienie lub cały tłok do wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy