Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2015, 20:06 
*

Rejestracja: 18 cze 2014, 19:46
Posty: 77
Pojazd: Aprilia SR Factory

Ostrzeżenia: 1
Witam chciałbym kupić nowy gaźnik posiada dellorto phva 17.5 zaczyna się psuć albo zalewa albo brak benzyny na świecy ,tylko że są tylko 12 i 17.5 skąd wy bierzecie te 19 albo 21?

Pytanie czy ten gaźnik będzie pasować , i czy jest dobry? Czy musi być phva?

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5340232525


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lip 2015, 21:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Phva nie ma 19mm raczej.
http://shop.mieloch.pl/gaznik-stage6-de ... 3206.bhtml




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2015, 11:32 
*

Rejestracja: 18 cze 2014, 19:46
Posty: 77
Pojazd: Aprilia SR Factory

Ostrzeżenia: 1
tak do 300 szukam niestety ten co podałes jest za drogi , jaka jest w ogóle roznica miedzy tym phva a phbg

a ten hebo co podałem nie podejdzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2015, 10:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
dahrentrade Konkretnie różnic, które wpływałyby na pracę silnika nie ma w w/w typach gaźników ale są różnice w ich konstrukcji. Dell'Orto PHVA występują do 17.5 (ssanie przeważnie automatyczne), dysza główna ma gwint M6, wszelakie króćce przyłączeniowe znajdują się w samym gaźniku (olej, podciśnienie, podgrzewanie gaźnika elektryczne dla AC i cieczowe dla LC). PHBG powyżej 17.5mm, ssanie mechaniczne (linka, cięgno), dysza główna M5, śrubki regulacji składu paliwo-powietrze i obroty usytuowane z innej strony korpusu gaźnika (problemy w regulacji ze względu na dostęp do nich), częsty brak króćca podciśnienia (trzeba posiłkować się króćcem ssącym z wyprowadzeniem podciśnienia), podgrzewanie gaźnika LC, problemy z montażem (na wcisk) w seryjny króciec ssący i filtr powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2015, 13:17 
*

Rejestracja: 18 cze 2014, 19:46
Posty: 77
Pojazd: Aprilia SR Factory

Ostrzeżenia: 1
lepiej brac 19 czy 21 pod ten setup

-- 28 lip 2015, 14:17 --

ref




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2015, 19:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
19 Tobie wystarczy. Do tego dysza główna w "okolicach" 75-82.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy