Dzisiaj jest 20 lut 2025, 11:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2015, 17:13 
*

Rejestracja: 12 cze 2014, 12:44
Posty: 30
Lokalizacja: kwidzyn
Pojazd: Derbi gp1 race
Witam mam problem z silnikiem ... Nie wiem czy to gaźnik czy lewe powietrze czy tak ma już zostać... Może wy wiecie o co chodź z tymi wolnymi obrotami w moim Derbiku... Na wysokie obroty pięknie się wkręca i odpala od strzała zimny czy ciepły.
Niżej wstawiłem filmik jak pracuje Derbik. Wstawiłem też fotki cylindra i tłoka bo może go przytarłem lekko i stąd taki efekt...

Zacznę od setupu...

Silnik przerobiony na Klasę sport na następujących częściach:
Kartery rocznik 2009
Cylinder - Malossi sport 70 po szlifie i tłok meteor
Wał stage 6 hpc nowy
Łożyska wału z luzem c4 nowe
Nowe Uszczelniacze wału top Racing.
Nowa Pompa wody RMS

Napęd:
Nowy Przeciwtalerz RMS i gwiazdka
Wariator Polini Hi-Speed sprężyna Polini 23kg i rolki 4,5 z deka za ciężkie , nowy pasek polini
Sprzęgło Tec Evo Racing d.107mm, regulowane z niebieskimi sprężynkami (jeszcze do regulacji)
Przekładnia seria.

Gaźnik dellorto 17,5 z dysza 89. Filtr seria.
Zawór 101 Octane odblokowany nówka

Kolor świecy jest ok Kawa z Mlekiem . Dodam że jeżdżę na wydechu kundo rapid krd 70 lekko zmodyfikowany , kolanko fi24 i końcówka wydechu przespawana na prosto.


Silnik na wolnych obrotach dziwnie się zachowuje pyrkocze sobie, pracuje znów równo, jak by dostawał raz więcej a raz mniej paliwa, dodam że padnięty jest kranik podciśnieniowy. Słychać na filmiku o co mi chodzi itp ... Tak ma być czy coś jest nie tak ??
Jak bym nie regulował zawsze chodzi tak samo...
A dzwonienie to wiatraczek na przeciwtalerzu gwiazdka go nie dociska musze jakąś podkładkę dać.

Filmik http://youtu.be/FOjGmZBdFLs

Druga sprawa to mój cylek ... Robiłem szlif i czy wygląda to jak powinno po tzw dotarciu ?? Jest dość duży luz na zamku ok 1 mm i pierścienie mają luzik góra dół ale ten może być bo wiadomo że po rozgrzaniu się kasuje . Dzwoni tłok po rozgrzaniu jak schodzi z obrotów... Na gładzi rysa wyczuwalna pod paznokciem a reszta nie, widać to zdjęciach.
szlif robiony z wymiaru 47.00 na 47.2 z powodu że od wału a dokładniej z łożyska stopy korbowodu coś się oderwało i zrobiło rysę od okna ssącego do samej góry gładzi , na jednym z fotek ją jeszcze widać... Po szlifie nie było jej widać ... Dopiero teraz jak ściągnąłem cylek zauważyłem że dalej jest.. Więc szlif o kolejne 0.2 ?? i nowy tłok ?? czy zostawić ??

Zdjęcia Cylka : http://www.fotosik.pl/u/lijosk8/album/1802716

Ktoś mi cokolwiek podpowie ?

-- 08 sie 2015, 18:11 --

Oki więc tak ... Łożysko wału od strony wariatora NTN c4 luz dość duży, od magneta delikatny jak przy łożysku c4, więc wymiana obu łożysk. Przez luz silnik łapał lewe powietrze, tłusty uszczelniacz. Do tego od zbyt ubogiej mieszanki cyl przytarty który dopiero co miał szlif. Przebieg łożysk ? 100km montowane w kartery za pomocą praski po zewnętrznym pierścieniu. Wał montowany wciągaczem. Więc czasem nie warto kupować tańszych łożysk...

Druga sprawa jaka dysza do mojego zestawu ? Mam 88 i jak odkręcę manetę na max muł a jak delikatnie odpuszczę przyspiesza ... Musi być większa
... Tylko jaka ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy