Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 15:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sie 2015, 22:00 
*

Rejestracja: 02 wrz 2013, 10:22
Posty: 23
Pojazd: MBK BoBster
Witam
Przymierzam się powoli do kolejnego bws-a i mam jedno pytanie związane z napędem typu Oversize
Po przeszukaniu źródeł w sieci nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na to czy napędy tego typu maja sens tylko w silnikach racingowych ,czy mogą również być stosowane w jednostkach mniej wysilonych.
Jeśli dobrze rozumiem ten typ napędu oferuje porostu większy zakres pracy(przełożenie) niż napęd standardowy co w teorii powinno dać lepszy start i trochę większą prędkość maksymalna skutera.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 sie 2015, 22:06 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
SzalonyIvan pisze:
Przymierzam się powoli do kolejnego bws-a i mam jedno pytanie związane z napędem typu Oversize
Kupisz nawet silnik poskładany z takim napędem .Cena nowego około 12000tyśzł. Jak nie zamierzasz inwestowac i wysilac slnika w całości to poszczególne części z logo oversize nic ci nie dają i szkoda zachodu żeby się w to bawic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2015, 0:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Zeataw wariatora z przeciw talerzem s6 oversize ma sens jak najbardziej.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2015, 19:22 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
witek651 pisze:
Zeataw wariatora z przeciw talerzem s6 oversize ma sens jak najbardziej.
Chyba że chcesz się polansic przed kumplami że coś takiego masz.Równie dobrze dobrze polatasz na mniej złotówkożernych zestawach. :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 0:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
n0ooRt pisze:
witek651 pisze:
Zeataw wariatora z przeciw talerzem s6 oversize ma sens jak najbardziej.
Chyba że chcesz się polansic przed kumplami że coś takiego masz.Równie dobrze dobrze polatasz na mniej złotówkożernych zestawach. :D :D

Rownie dobrze mozesz rowerkiem z gorki szybko jechac, wiec po co skuter?
A jezeli chodzi o cene to kopujac inny wariator i do tego przeciwtalerz wychodzi na to samo, co udowadnia ze Twój post byl co najmniej zbedny.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 11:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
witek651 pisze:
Rownie dobrze mozesz rowerkiem z gorki szybko jechac, wiec po co skuter?
Rownież dobrze jest się zrzucic z tej górki w przepaśc na seryjnym bolidzie i też polecisz 120km/h :D :D Cały oversize jest przereklamowany i jak nie wymieniasz całego zestawu to to ci się poprostu nie zgra=inny kąt natarcia paska na wariator i na korektor,a to co pisze w opisie to jest tylko bajer.Przelec tematy z wcześniejszych lat na forum i zobaczysz jakie są opinie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2015, 15:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ale mnie opis kompletnie nie interesuje. Mam ten zestaw bez korektora i jestem bardzo zadowolony. Wczesniej byl przy sporcie teraz na racingu i w porownaniu do multivara to jest przepasc, a 350 pln za wario z dopasowanym przeciwtalerzem to nie takie straszne pieniadze. Pozdrawiam.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2015, 9:55 
*

Rejestracja: 02 wrz 2013, 10:22
Posty: 23
Pojazd: MBK BoBster
n0ooRt, Wiem widziałem ten silnik na SK ,ale nadal nikt nie odpowiedział na moje pytanie.
Zwykłe nie daj sobie spokój to troche mało satysfakcjonująca odpowiedz.
Jeśli ktoś może powiedzieć jeszcze dlaczego?
Uprzedzając pytania silnik nie będzie zwykłym sportem(planuje ok 12 koni mech.)
Jeśli to nadal za mało żeby uciągnąć ten napęd i nie kręcić skutera na 9000 albo 10000 rpm na starcie to chyba naprawdę dam sobie spokój z tym napędem i skończę na przełożeniach +30%.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy