Dzisiaj jest 22 sty 2025, 14:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 cze 2015, 7:39 
*

Rejestracja: 15 paź 2014, 19:13
Posty: 3
Pojazd: Motor
ja zakupilem miesiac temu 50mm cylka z glowica chyba 47mm bo 50mm chyba niema glowicy sam sobie zakladalem wszystko +gaznik 80 jest duzo wiekszy od standardowego z pompka przyspieszajaca cvk,a co do cylka tlok wklesly 50mm niektorzy mowia ze najlepiej zeby zalozyc glowice od 50 bo bedzie lepiej a na glowicy wiekszej bedzie mala kompresja to nie prawda na 47mm glowicy wieksze zawory jest bardzo duza komprecha jeszcze mu nie cisne tak bo jeszcze na dotarciu koncowym ale jak ruszam to czuc ze wciska w siedzenie no i pewnie z kopyta by poszedl na tylne kolo chodz niewiem nie bede tego sprawdzal poniewaz szkoda mi lancuszka rozrzadu:) ale naprawde polecam wieksze pojemnosci do skuterkow olej mam zalany motula 20w50 i to jest robi roznice bardzo duza skuter sie tak nie grzeje pozdrawiam:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 cze 2015, 7:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sty 2015, 17:40
Posty: 48
Pojazd: Coliber 72cc
Panowie tak się podepnę do tematu. Mam cylinder 72cc (47mm) z allegro kupiłem z wałem tam z all częściami , zrobiłem na tym cylindrze już z 2 tysiące kilometrów. Oczywiście cylinder mam wraz z głowicą większą i tak teraz czytam, czytam i się zastanawiam czy to prawda jest to co piszą że głowica seryjna daje większą kompresję niż powiększona głowica ? Wiadomo rozrusznik będzie ciężej kręcił ale czy to jest prawda że v-max na seryjnej by się podniósł o 10-15km/h. Aktualny v-max mojego skuterka (Kingway Coliber) to 60km/h jak wieje dobrze to 55km/h. Co mi doradzicie ? Bo jak na ten cylinder osiągi nie są zbyt duże ;D w porywach do 65km/h pójdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2015, 7:53 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jeśli warto przerzucę się na tego Motula 4T 20W50

Parę $ więcej ale jak warto to czemu nie




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2015, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Do autora tematu, w jakim celu go założyłeś bo nie widze pytania w 1 poście? Po 2 używaj interpunkcji bo ciężko się to czyta.

Co do kompresji - Jeśli założysz do cylindra 47mm lub 50mm i głowicę 50cc czyli z komorą spalania 39mm to kompresja będzie bardzo duża. Są głowice z komorą spalania o średnicy 50mm, ale do tłoka wklęsłego nie polecam bo kompresja będzie za mała ,żeby to dobrze jechało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2015, 6:10 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Założyłem go w celu zwiększenia mocy skutera rzecz jasna


Problemy z odpalaniem czy to ciepły czy to zimny występują do tej pory,zawory wyregulowane,świeca kawa z mlekiem...nie idzie go wyregulować

Dysza wstawiona 85

Jak miałem 47mm to nie było takich cyrków




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2015, 1:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Nie łapie lewego ? Rozrząd ok? Luz zaworowy ok ? Iskra ok ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2015, 5:14 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Lewego nie łapie,Zawory ustawione prawidłowo(obstawiałem je jako przyczynę nieodpalania),iskra prawidłowa




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2015, 12:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Jakby wszystko było prawidłowo to by zapalił. Zmień świece i podlej pod .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2015, 13:12 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Na 47mm na identycznym setupie palił od strzała a tu od początku były problemy z odpalaniem

Kombinowane było i nadal lipa

Jak mu podkręcimy sporo obroty wolne to odpali




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2015, 13:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Obroty wolne? To jest przecież regulacja przepustnicy. Może masz ssanie rozwalone? i jest cały czas zamknięte. Weź przykręć śrubkę od mieszanki i wykręcaj co obrót i odpalaj na otwartej przepustnicy. Jak zapali w końcu to najprawdopodoniej ssanie jest cały czas zamknięte , mogło CI paść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2015, 14:14 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ssania to ja mam 3 i na każdym jest to samo

Bez podłączonego to samo




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2015, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Ssanie działa tak,że nominalnie jest ''włączone'' , po odpaleniu się wyłącza, czyli to nie wina ssania.

Miałem kiedyś podobny problem jak rozrząd był lekko przestawiony przez za słabe dokręcenie klawiatury popychaczy i się wałek lekko obrócił, nie zauważalnie na 1 rzut oka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2015, 19:06 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:56
Posty: 1
Pojazd: 767 82cc
witam mam 82cc cylek i zastanawiam sie nad wydechem db kiler bo moj orginalny tlumik juz pierdzi i chcialem zapytac czy ktos ma taki wydech czy on glosno dziala czy jak mi oto chodzi zeby ciszej dzialal czekam na odp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2015, 20:35 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
bzyku26 pisze:
witam mam 82cc cylek i zastanawiam sie nad wydechem db kiler bo moj orginalny tlumik juz pierdzi i chcialem zapytac czy ktos ma taki wydech czy on glosno dziala czy jak mi oto chodzi zeby ciszej dzialal czekam na odp

Też jestem ciekaw czy przelotowe tłumiki z allegro bez DBkillera są głośne




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2015, 1:06 
*

Rejestracja: 05 lip 2015, 2:47
Posty: 33
Pojazd: Bacari Toto, Barton RS 14, TGB
2

Ostrzeżenia: 2
Ostatnio składałem dla syna chinola i włożyłem mu zestaw marki tec cylinder 90ccm+głowica. Z odpalaniem niema najmniejszego problemu, to mit, że rozruszniki wysiadają i półksiężyce. Odpala na cyknięcie. Z tego co pamiętam, to v-max na poziomie 90km/h, lub wyżej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2015, 11:07 
*

Rejestracja: 11 mar 2011, 17:44
Posty: 2
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Panowie pomocy , już mam dosyć wymian kick startera , rozrusznik nie kręci , tłok 51mm co robić ? ogólnie to nawet przy wykręconej świecy jakoś ciężko chodzi , czyż bym źle poskładał ?
moc jak odpali nieziemska , ale czasem jak odbije to jak bym jakąś 600 kopał może coś z rozrządem ? macie jakieś pomysły co można by z tym zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2015, 21:51 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Przerabiałem to na 50mm

Winny okazał się...rozrusznik
Rozrusznik miał 1 sezon a kupiony był nowy

Teraz założyłem Airsal-a 50mm i nowy(ma 1 sezon) rozrusznik od gościa od którego kupiłem cyla i...jest gitara

Kupiłem też nowy akumulator żelowy 9ah i kręci aż miło

Teraz tylko reguluję gaźnik ale odpala w końcu po wielu bojach

--

Niewiem co to jest
Zawory i rozrząd dobrze ustawione a ssanie się nie załancza


Pokręcę rozrusznikiem i dodam lekko gazu to odpali ale tak nie powinno być




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2015, 11:09 
*

Rejestracja: 11 mar 2011, 17:44
Posty: 2
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
wczoraj zauważyłem że nie mam uszczelki na deklu , założyłem złożyłem wszystko jak należy i pięknie odpalił z rozrusznika , ale niestety kilka razy , teraz tak jak by kosiło bendiks , nie wiem ocb , przekręci troche i jeden wielki zgrzyt , jak rozbieram to bendiks jest przekrzywiony w stronę sprzęgła i zacięty aż cięzko go wyjąć... POMOCY:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2015, 22:48 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Rozładowany akumulator lub uwalony bendiks

U mnie tak samo zgrzytało i niewiem jakim cudem uwaliło sprężynkę w bendiksie

Wczoraj o 21 jak wracałem do domu ledwo co odpalił

Dziś rozebrałem i zauważyłem to

Znalazłem stary bendiks i działa

Założyłem dyszę 85 spowrotem




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy