Dzisiaj jest 23 lis 2024, 3:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2015, 18:48 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
Witam
Otóż dzisiaj wyjeżdżając sobie w dzień upalny z miasta (w mieście w korkach stałem około 3kilometry zanim wyjechałem) skuter nagle zaczął mi zwalniać prosta 10kilometrowa droga najpierw stanąłem sprawdzić o co chodzi potem odpaliłem go odpalił za pierwszym razem jechałem pierwszy bieg dwrugi trzeci i ostatecznie czwarty bo na większym nie chciał jechać
najpierw było to 60km/h potem jakieś 40km/h przez 8kilometrów tyle jechał sam zwolniłem puściłem gaz aby ostygł z 200m i potem już miał moc ale nie przekraczałem 65km/h
Nie wiem co się stało z nim stało może sie mocno zagrzał i zablokowało mi obroty prędkość
Przełożenia ma na prędkość 15/52 mój v max 111km/h realne
Cylinder mam na dotarciu przejechałem nim jak na razie 300kilomerów
cylinder chińska pseudo 90 żeliwo
Płyn chłodniczy mi się nie zagotował
39stopni w cieniu wtedy było jak jechałem
prosiłbym was o pomoc

-- 10 sie 2015, 19:47 --

Prosiłbym o pomoc

-- 10 sie 2015, 19:48 --

Ktoś pomoże bardzo proszę


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 sie 2015, 22:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Zatarty :cry:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2015, 16:43 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
Zatarty na pewno nie jest ponieważ odpaliłem go i chodzi dzisiaj jadę na przejażdżkę więc zobaczymy jak będzie chodzić 15km jedna i 15 w drugą stronę będę miał więc pod wieczór naisze albo prędzej

-- 11 sie 2015, 13:31 --

możliwe że za dużo oleju lub paliwa dostał albo się zalał ?

-- 11 sie 2015, 17:40 --

Dzisiaj jechałem skuterem 1 bieg 2 bieg ładnie się kręcił ale 3 i 4 to masakra w ogóle praktycznie
5 i 6 w ogóle nie włączałem bo nie dawał rady skuter
skuter jechał pomiędzy 50 a maksymalnie na prostej 70km/h

-- 11 sie 2015, 17:41 --

dodam jedno że coś mi piszczy jak nie ma włączonego silnika tylko go prowadzę na luzie

-- 11 sie 2015, 17:43 --

rozrusznik przestał kręcić w ogóle nic nie słychać przedtem było słychać takie łapanie prądu raz złapał a raz nie jak załapał prąd to rozrusznik kręcił

-- 11 sie 2015, 17:43 --

rozrusznik przestał kręcić w ogóle nic nie słychać przedtem było słychać takie łapanie prądu raz złapał a raz nie jak załapał prąd to rozrusznik kręcił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2015, 17:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Jeździsz skuterem czy MOTOROWEREM bo nie ogarniam ?




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2015, 20:29 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
motorowerem z silnikiem minerali am6

-- 11 sie 2015, 21:25 --

silnik ma 6 biegów silnik 2T

Dzisiaj jechałem skuterem 1 bieg 2 bieg ładnie się kręcił ale 3 i 4 to masakra w ogóle praktycznie
5 i 6 w ogóle nie włączałem bo nie dawał rady skuter
skuter jechał pomiędzy 50 a maksymalnie na prostej 70km/h

-- 11 sie 2015, 21:26 --

mam pytanie czy wystarczy wymienić sam tłok z pierścieniami ?

-- 11 sie 2015, 21:29 --

motorower marki peugeot xr6 2007rok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2015, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
marek1405 pisze:
motorowerem z silnikiem minerali am6

To jak masz am6 to niepisz skuter :|
Cytuj:
mam pytanie czy wystarczy wymienić sam tłok z pierścieniami ?

Ściągnąłeś cylek ?




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2015, 20:48 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
nie ściągałem ale to raczej napewno jego wina
co o tym sądzisz jakieś propozycje

-- 11 sie 2015, 21:48 --

powiem ci tak na luzie kręci wysoko obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2015, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Ściągnij dla pewności ten cylek to tylko 30 min roboty xd




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2015, 22:28 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
Ja już zamówiłem kompletny tłok

-- 11 sie 2015, 23:53 --

Dodam jeszcze jedno że ten motocykl chodził na najtańszym chyba orlenowskim oleju do 2T za 16zł coś typu mixol czy to może być powód zatarcia ? bo oryginalny cylinder z tłokiem wystarczył mi na przejechanie około 900km a ten na prawie 400km

-- 12 sie 2015, 14:54 --

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a41 ... d132b.html
tutaj mam zdjęcie tłoka

-- 12 sie 2015, 15:03 --

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/795 ... a780e.html
tutaj prosze sobie przemieniać na następne lub poprzednie zdjecia

-- 13 sie 2015, 23:28 --

ktoś mi pomoże czy cylinder jest w dobrym stanie aby zakładać sam kompletny nowy tłok z pierścieniami

-- 13 sie 2015, 23:28 --

Bardzo prosiłbym o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2015, 23:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Bez szlifa się chyba nie obędzie :/




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2015, 12:59 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
jest pan tego pewien dziękuję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2015, 15:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Do końca nie jestem pewien :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2015, 11:55 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
aha bo tłok mam kupiony nowy więc nie wiem czy warto mi zakładać czy lepiej kupić nowy zestaw lub szlif

-- 15 sie 2015, 12:55 --

Mam pytanie czy jeśli bym kupił malinę pseudo 90 49mm i włożył tam tłok wossner 49.95mm to czy to będzie chodzić prawidło bo czytałem że tłok kuty musi mieć większy luz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2015, 12:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Czemu akurat wossner ?




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2015, 12:26 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
chciałbym zakupić albo tłok asso http://www.skuter-czesci.eu/431,tlok-as ... 0o150.html za 200zł nowy 49,50 i ten cylinder do szlifu
co sądzisz maksymalnie ile mogę przeznaczyć na części 200zł +/- może maks 250zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2015, 12:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
marek1405, Koleś weź sie jakoś precyzuj co chcerz zrobic bo zgupiałem :?




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2015, 12:56 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
mogę wydać maksymalnie 200 może 250zł na to aby naprawić swój motorower

-- 15 sie 2015, 13:56 --

Chciałbym aby mi motorower po naprawie wytrzymał te 5000km
chodzi mi żeby było w miarę tanio i aby szybko sienie zatarł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2015, 16:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Są 2 opcje.
Malina 74cc i jakiś vertex czy tam meteor albo szlif serii i też jakiś dobry tłok :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2015, 17:39 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
jak narazie założyłem ten tłok co kupiłem do maliny chiński jutro zobaczę jak sie będzie sprawował jeśli nie będzie chodził jak powinien to zrobię szlif cylindra i włożę tłok konkretnej marki
Szukając na alegro znalazłem kompleny cylinder z głowicą ale 50cc http://allegro.pl/cylinder-am6-aprilia- ... 12382.html

-- 16 sie 2015, 18:39 --

jednak miałeś rację cylinder do szlifu nawet wymiana tłoka nie pomogła na nowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy