Dzisiaj jest 22 kwie 2025, 14:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sie 2015, 18:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Witajcie ;)
Skuter 4t china z setupem:
-Wario WM
-rolki 5g
-sprężyna ala sport(miękcejsza niż oryginał)
-Sprężynki seria
-Cylinder 80cmm WM
-dysza 88
-Stożek gąbka
-iglica na drugim od góry

Przyspieszenie ze startu super lecz przy 40km/h przymula a od 50-60 i od 60-70km/h może być.Co zrobić by przyspieszał tak do 60km/h coś jak na starcie lub nie przymulało go?

Druga sprawa to problem z niskim V-MAX-em.Mianowicie skuter ciśnie tylko do 70km;h(licznikowe) na prostej,z górki 78km/h (licznikowe).Wcześniej,na starym sprzęgle cisnąó 75 na prostej a z górki od 80-85km/h przy rolkach 5,5g ale teraz jest gorzej tak to na przyspieszeniu więc jeżdżę na 5g.Jak to po prawić?Może coś ze sprężynkami porobić?Jakie założyć? Pomocy bo n trasie 70 to troszkę mało gdzie ciągnął 85 licznikowe.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 sie 2015, 16:40 
*

Rejestracja: 18 sie 2014, 23:31
Posty: 27
Pojazd: Motorro Polly 50
Najpierw wyreguluj to ;) a tak btw. na co ty liczyles kupując to ... z WM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2015, 19:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
Gaźnik jest wyregulowany,a co z napędem,co pozmieniać?Nie mogę za dużo kasy pakować bo Mz Etz 250 remontuję i nie długo prawko więc szkoda trochę ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2015, 19:30 
*

Rejestracja: 16 mar 2015, 9:35
Posty: 118
Pojazd: Yamaha Aerox
Zastosuj twardszą sprężyne ;)




_________________

Wario-Top Racing NG
Cylinder -70cc malossi sport
Wydech- Yasuni R :)
Króciec Motoforce
Filtr-Polini Air Box

-Lusterko Revo F1
-Białe klosze kierunków i stopu Revo
-Nóżka boczna IGM
http://olx.pl/oferta/yamaha-aerox-CID5-IDbZJmx.html SPRZEDAM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2015, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2014, 21:06
Posty: 76
Lokalizacja: Głowno
Pojazd: Ventus Grand 4T,Mz Etz 250
I wtedy po prawi się przyspieszenie i V-max?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2015, 12:39 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Antczak pisze:
Witajcie ;)


Druga sprawa to problem z niskim V-MAX-em.Mianowicie skuter ciśnie tylko do 70km;h(licznikowe) na prostej,z górki 78km/h (licznikowe).Wcześniej,na starym sprzęgle cisnąó 75 na prostej a z górki od 80-85km/h przy rolkach 5,5g ale teraz jest gorzej tak to na przyspieszeniu więc jeżdżę na 5g.Jak to po prawić?Może coś ze sprężynkami porobić?Jakie założyć? Pomocy bo n trasie 70 to troszkę mało gdzie ciągnął 85 licznikowe.


No bez jaj o 15 km;h spadł v.max?

85 to on leciał na pewno z górki




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy