Dzisiaj jest 05 paź 2024, 3:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2015, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Witam :D
Chciał bym wam przed stawić wam o to tą maszynkę.Motor kupiłem nowy w 2009r,do tysiaca czy dwóch motor był całkowicie zablokowany 55km/h.Po tym czasie został zdjęta blokada z wariatora i filtra pozwalajac osiagnac 75/80 km/h.Po zdjęciu blokady z wydechu moto bez problemu osiagał 80/90 km/h przy czym areox itp nie miały szans ze mną na początku. Śmiali sie chińczyk chińczyk ale ja to miałem gdzieś ... pożniej zwrócili honor :D.Przyszedł czas na wieksze modernizacje czyli technigas next-r chrom i rolki 5.5 i Top 22%.Na tym zestawie osiagałem jakieś 95km/h przy bardzo dobrym przyspieszeniu.Po kilku dniach mało mało wiec przyszła pora na Malossi multivara i sprzegło malossi fly z dzwonem.Centralka jakas malossi bardzo twarda i 9g rolki.Pzy tym ustawieniu udało mi sie osiagnac 110km/h w realu 100.Pewnego dnia wybrałem sie na przeźdżkę i bek..... zatarłem cylek powód: pęk wężyk od dozownika....no trudno zrobiłem szlifa i powiem tak motor chodził jak bajka 70 dr.evo na prostej padała wiadomo pod góre mnie odstawiał.A po szlifie załozyłem gaznik 16mm
Przyszedł czas na wieksza poj. tzn 70 miało byc malossi ale zainteresował mnie Airsal 70 jedno pierścienny.Tak wiec kupiłem no wszystko ładnie aluminium hmm... będziemy dbać to Airsal polata wieki ;d
Dotarłem Airsalka no ładnie ładnie to chodzi mały gazior bo 16 no ale dysza 108 i musi chodzic.Myslałem juz długo nad wiekszym gaźnikiem wiec trafił sie po cenie nowy Tec 19mm.Złożyłem wszystko na org. dyszy 72 no chodzi nawet nawet.Założyłem dysze 85 i zabezpieczenie na 2 zabek od dołu na iglicy.Chodzi to ładnie spalanie nie przekroczy 4l .A z 16 gaźnikiem i stożkiem 5/5.5 łykał spokojnie :D Nawet ładnie przyspieszał 100 łapał moment sprawdzane bo autem za mna jechał ale to nie był v-max.Po załozeniu dyszy 100 i iglica na sam doł spalanie 5 nie przekracza v-max 116 odcięty zapłon 10.500 tys/rpm :D
Aktualny set:
Airsal 70
Next-r ch
Multivar 5.5g
Malossi fly z dzwoneem malossi.Docisk S6 medium i sprezynki tak samo
Gaźnik Tec 19 dysza 85
Stożek revo
Przy motorze od nowosci jedyną rzecza która sie zepsóła to pekła sprężyna dociskowa.
Motor ma malowanie: lakier na zamówienie jasna niebieska perła i felki w białem perle.Aktualnie kończe robić nadkole :d
Dzieki i Pozdrawiam :d
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sie 2015, 13:12 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
No to ladnie, powiem ci ze zazdro :D A krocec zmieniales? I jak sprawa z mieszanka? Dozownik czy recznie?
I jeszcze mam pytanie do napedu. Nie grzeje ci sie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2015, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Jeśli chodzi o króciec to jest orginalny tylko minimalnie rozwiercony +/- 21/22 mm.Napęd właśnie o dziwo praktycznie sie nie grzeje tylko wydech sie bardziej grzeje.Dozownik wywaliłem po zatarciu 50 bo pękł w tedy węzyk i od tego momentu leje mieszanke :D.Dodam tyle że motor kupiłem nowy za swoje pieniadze z komuni bo oswiadczyłem wszystkim ze chce pieniadze a nie rower itp. i na wszystkie części sam zarobiłem :d tata czy ktoś mi nie dał,swoja praca zarobiłem na to cudeńko :)




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2015, 23:56 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
A ten "waz" co idze do pokrywy od strony wariatora masz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2015, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
waz?? :0




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2015, 0:50 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Do pokrywy idzie taki "przewod" od ramy i pewnie tam to bys dostep chlodnego powietrza... ale chyba nie dziala :lol: Jutro ci moge pokazac o czym mowie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2015, 10:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
AA już wiem :D To ja jego ściągnąłem :d




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy