Dzisiaj jest 13 lis 2024, 4:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sie 2015, 11:30 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Witam
Chiałem się zapytać czy sportowe tłumiki do 2t naprawde poprawiają moc, ponieważ jakim cudem wydech może polepszyć osiagi skoro on tylko wywala spaliny?
Być może w te sportowe tłumiki lepiej i swobodniej wywalają te spaliny ale czy naprawde te osiagi są tak odczuwalne żeby za te tłumiki płacić około 500-600zł?
Bo np. taki cylinder to wiadomo że poprawia moc bo można zwiększyć pojemność albo np sportowy wariator ale żeby tłumik?
Niech ktoś co sie na tym zna mi powie o co w tym wszystkim chodzi :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 sie 2015, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2013, 15:16
Posty: 137
Pojazd: Aprilia sr LC
Krótko i na temat sportowy tłumik pozwala kręcić o wiele wyższe obroty niż ten seryjny wydech, a co za tym idzie większa prędkość maksymalna. Wydechy sportowe są podzielone na dwa typy niskoobrotowe, które osiągają pełną moc przy przyspieszaniu z kolei wysokoobrotowe osiągają pełną moc na vmaxie.




_________________

Secik:
Cylinder Stage6 Sport Pro mkII
Wariator Polini
Sprzęgło Motoforce racing
Wał Polini Evo
Wydech Tecnigas
Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition
Filtr Stożkowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2015, 19:43 
*

Rejestracja: 17 gru 2014, 7:37
Posty: 82
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: Keeway Matrix
Dokładnie Tak jak Kolega wyżej :) Sportowy wydech Przy tuningu To podstawa. Nie ma w 2T tuningu bez wydechu :) :D




_________________

Setup:
- Cylinder Airsal T6 Racing 70
-Wydech Ninja street
-Wariator seriq
-Gaźnik 21mm
-Sprzegło Hebo R
-Spręzyna centralna czerwona hebo
-Wał top racing evo NG
-Łożyska SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2015, 12:45 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
I nie ma sensu kupowanie nowego wydechu, lepiej kupic dobra uzywke :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2015, 14:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
W 2t jest komora rezonansowa wpisz sobie w googlach i poczytaj. Jak nie dowierzasz zrob test: zdejmij sobie wydech i przejedz sie (ale tylko na asfalcie bo inaczej zassie ci piachu do cylindra i spadnie kompresja) skuter bedzie strasznie duzo slabszy to nie jest jak 4t ze musi byc jak najlepszy wylot i tyle jak by tak bylo bez wydechu by chodzil najlepiej a bez wydechu chodzi duzo gorzej tyle na temat. A i jak bedziesz kupowal sobie sportowy to nie kupuj jakichś amatorsko spawanych bo sa slabsze od normalnego takiego samego ale nie spawanego




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2015, 10:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Bez wydechu nie wolno nawet odpalać skutera a co dopiero jeździć bo pierścienie strasznie po dupie dostaną.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2015, 10:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2014, 21:22
Posty: 96
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pojazd: CPI GTR
Komor pisze:
Bez wydechu nie wolno nawet odpalać skutera a co dopiero jeździć bo pierścienie strasznie po dupie dostaną.


Z jakiej niby racji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2015, 15:42 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
m.in. takiej że jest gigantyczna różnica temperatur i słaby pierścień może pęknąć, w 2t podstawa tuningu to ten wydech za 500zł nowy, jak zwiększa moc? Mieszanka podczas sprężania w cylindrze w pewnej ilości zależnej od xy rzeczy ucieka do wydechu i gdy obroty silnika będą odpowiednie nastąpi wrócenie mieszanki spowrotem do cyla, poniżej/powyżej ich mieszanka ta po części ucieka w wydech i nie jest zwrócona przez fale, czyli mamy mniej mocy-są książki na ten temat
a cyl zwiększa moc w 2t głównie wielkością, układem, nakierowaniem, kształtem, wysokością kanałów tak że z 50cc można osiągać ponad 15KM kosztem masakrycznego spalania i krótkiej żywotności- na to też jest sporo literatury, matematyka głównie tu jest ważna, a wydech używkę dasz radę za 200zł zgarnąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2015, 18:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Dobrze, że mówisz dlaczego nie wolno jeździć bez tłumika. Na seryjnym v-max był 80km/h, bez 45km/h z góry :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy