Witam, w moim roxie mam taki problem. Gdy jest założony jakikolwiek filtr powitetrza, czy to seryjny, czy Revo S-Type, czy najtańszy chiński metalowy filtr, a nawet jeśli założona jest gumka (mocowanie filtra 90 stopni), aerox nie ma siły wkręcić się na obroty, 6 tyś i buuuu, więcej nie ma siły (od 6 tyś łapie napęd) dopiero po chwili pójdzie ponad 6, ale zdarzy mu się z filtrem przerywać i max obrotow to 10.5 tyś, a jak się rozgrzeje to czasem wgl nei pójdzie ponad 6 tyś.. A wystarczy tylko zdiąć filtr z mocowaniem niego, i jest jak strzała, max 12 tyś obrotów, nic nie przerywa, nie muli przy 6 tyś. Nie mam pojęcia co jest..
Gaźnik mam dellorto 19mm PHBG, cyl chyba streetrace, tłumik leovince zx, a napęd nic do tego nie ma, więc pisać nie będę.
Gaźnik umieszczony tam gdzie w serii.
Dodatkowo prawie zawsze rano nie (nie koniecznie rano, ale pierwszy raz w ciągu dnia) chce odpalać, muszę wyjąć gaźnik z krućca, przechylić tak gąźnik żeby paliwo z przelewu wleciało do krućca, założyć gaźnik i pali z pierwszego.
@Edit Dodam, że leję olej castrol syntetyk dedykowany do skuterów wodnych, na 5 litrów 120 ml.
_________________
Cylider Stage 6 streetrace 70 Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII Dzwon sprzęgła Stage6 R/T Tłumik LeoVince ZX, chrom Wariator Malossi Multivar Filtr powietrza Air Box Termometr Stage6 MKII Gaźnik dellorto 19mm PHBG Sprzęgło rozrusznika Rolki testowe
Ostatnio zmieniony 30 sie 2015, 22:16 przez kresrek007, łącznie zmieniany 1 raz
|