Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2015, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam miałem problem z moją longiją, od pewnego czasu zaczęła słabo palić, słabo przyśpieszać i dusić się/kasłać czyściłem gaźnik z 5 razy razem z filtrem powietrza. Nie pomogło. Odkręciłem króciec bo chciałem go skleić bo jest lekko popękany, odkręciłem 4 śrubki co trzymają króciec i pokazała mi się membrana są w niej 4 blaszki, które są zamknięte.. ale problemem jest to ze jedna blaszka jest ułamana i pęknieta w pół.. otworzyłem membranke i zauważyłem ,że lezy głęboko na czymś... I moje pytanie brzmi jak to wyciągnąć i jak odkręcić membranę? Bo jutro jadę do sklepu kupić króciec i membranki. Jak odkręciłem krócieć tylko króciec się zdjął a ja nie widzę tam żadnych śrubek zeby membranke wyjąc.. pomocy i pozdrawiam

Chodzi mi o to ,że jest ułamana jedna blaszka i cały czas otwarta i kawałek tej blaskzi leży pod membranką na takiej ściance jakby..




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 wrz 2015, 16:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak to wygląda kompletne https://motor-x.pl/membrana-kpl-2t-uszczelka,p.html.
Jeśli brakuje ci jakiegoś elementu to najprawdopodobniej jest w skrzyni korbowej.
Jeśli dobrze zrozumiałem to kawałek blaszki z zaworu leży na przeciwwadze wału korbowego .Nie ruszaj wałem żeby ci to nie wpadło niżej do skrzyni korbowej.Zaopatrz się w magnes którym to powinieneś wyjąc przez otwór na którym jest umiejscowiony zawór.Jeśl wpadnie ci to do skrzyni korbowej to bez demontażu cylindra i tłoka się nie obejdzie żeby to wyjąc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2015, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
http://imageshack.com/a/img673/1856/Igf7zE.jpg Proszę to są moje membranki i jedna połamana blaszka. Da się to całe wyjąć? Bo chce kupić w sklepie całe na wzór




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2015, 18:34 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Da się spkojnie wyjąc , najprawdopodobniej zawór się skleił z karterami ,weź i podważ go z boku i wyjmij.Przy zakupie nowego nie zapomnij o uszczelkach takich jak w linku wyżej.Jeśli będzie brakowac kawa łka tej blaszki to musisz tak długo jej szukac aż znajdziesz ,chocbyś miał rozebrac silnik.Pozostawienie tego w środku zaowocuje zatarciem cylindra lub łożyska padną .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2015, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Dzięki kolego ;) Dam znać co i jak jutro. Kurczę,aby nie trzeba było rozpoławiać silnika,bo bym musiał go zawieźć do wujka mechanika 20km odemnie :cry: może nie wpadło do środka tylko na jakiejś ściance leży




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2015, 19:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Poproś moda żeby przeniósł ci temat do odpowiedniego działu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2015, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Wyciągnąłem membranki i tamtego malutkiego kawałeczka ani widu ani słychu;/ zmieliło już pewnie,oby na cylindrze rys nie zrobiło ani innych szkod..




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2015, 21:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja bym nie ryzykował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2015, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
To jest doslownie 1/3 małego paznokcia aż tyle szkód może zrobić? ;/ nie umiem rozpoławaić silnika

-- 01 wrz 2015, 22:58 --

A jest też taka możliwość ze nie zrobi zadnej szkody?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2015, 8:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
To jest doslownie 1/3 małego paznokcia aż tyle szkód może zrobić?
Tak może.Najprościej by było zdemontowac cylinder z tłokiem.Następnie skrzynie korbową zalac paliwem i wydmuchac sprężonym powietrzem z kompresora od strony otworu gdzie jest montowany zawór membranowy.Na wylocie czyli tam gdzie są szpilki na które nasuwasz cylinder zrobiłbym taką kurtynę ze szmat aby było widoczne czy coś z tej skrzyni korbowej po tym dmuchaniu wyleci.Są jeszcze tkzw chwytaki magnetyczne którymi można się posłużyc gdybyś ten kawałek blaszki miał zlokalizowany http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... t-1-4-0827 np. taki http://allegro.pl/chwytak-magnetyczny-l ... 77344.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 21:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
n0ooRt Dobrze prawi, chwytak magnetyczny powinien załatwić sprawę, chyba, że blaszki są wykonane ze stali szlachetnej (z dodatkiem chromu) to wtedy staje się nie magnetyczna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy