Dzisiaj jest 03 mar 2025, 20:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2015, 10:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Witam, u kolegi w zippie quatrunie nie ma podciśnienia bo świeca jest sucha.Również ma kompresje 5 bar. Czy to uszczelniacze czy tylko cyl. Bo kolega chciał bym go naprawił. A nie mam zamiaru go rozpuławiać.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 wrz 2015, 14:04 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nawet przy tak niskiej kompresji podciśnienie powinno byc.
Zacząłbym sprawdzac od kranika podciśnieniowego czy jest sprawny i dostarcza paliwo do gaźnika.Później stan wężyków paliwa i podciśnienia.
Następnie sprawdziłbym i wyczyścił gaźnik, szczególną uwagę zwróciłbym na możliwe zawieszenie się pływaka lub zatkanie dyszy.
Od gaźnika sprawdziłbym połączenie krócca z nim jak i do zaworu membranowego czy nie łapie gdzieś lewego powietrza i przez to może gubic podciśnienie.
Sprawdziłbym też uszczelniacze na wale gdzie może tracic podciśnienie.
Połączenie cylindra z karterami[ czy czasami nie wydmuchało uszczelki]
Ps. Zapmniałem dodac aby sprawdzic czy płytki zaworu membranowego nie mają prześwitu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 14:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Ok, dzięki za odpowiedź. Jeśli zrobię podciśnienie ustami powinien zapalić? Kolega mówił że skuter jechał mu coraz słabiej. Gdy go zgasił nie odpalił mu już.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 14:18 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wystarczy że podlejesz mu pod świecę paliwa i zobaczysz czy mimo tak małej kompresji odpali.[chyba że był błąd pomiaru]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 20:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Sprawdziłbym jeszcze stan gładzi cylindra i powierzchni tłoka. Być może zaciągnął sobie kilka ziarenek piasku i powstał śliczny "sznit".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 21:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Kolega w skuterze raczej nie czyści filtra i gaźnika. Czyli jest dużo opcji. Ile wziąć za wymianę cylka w razie czego? Nie jestem takim chamem by brać 50zł za same czyszczenie gaźnika które zajmuje 10minut- tak robią u mnie w serwisie skuterowym. A da radę sprawdzić uszczelniacze bez zdejmowania wariatora i magneta chociaż tak by wiedzieć mniej więcej?




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 21:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Odkręć filtr powietrza i zobacz co znajduje się w nim od strony gaźnika. Stan czystości powinien być dla Ciebie logiczny. Co do naprawy to Twoja sprawa i sumienie ile sobie zawołasz za tą usługę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 21:44 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
nikodem239 pisze:
A da radę sprawdzić uszczelniacze bez zdejmowania wariatora i magneta chociaż tak by wiedzieć mniej więcej?
Jak jest duży wyciek to widac bo kartery pod uszczelniaczami są usyfione i tłuste.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy