Dzisiaj jest 29 mar 2024, 0:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 wrz 2015, 18:23 
*

Rejestracja: 04 wrz 2015, 18:13
Posty: 1
Pojazd:
Witam wszystkich forumowiczów.
Dzisiaj chce się z Wami podzielić sytuacją odnośnie zakupu cylindra i zwracaniem go.

Więc tak pewnego razu, gdy postanowiłem się przejachać na MH ryz 50 było naprawdę ciepło. Nie sądziłem, że go zatrę, ale stało się to, ponieważ dolałem słaby olej. No nic stało się, więc trzeba było ciągnąć maszynę przez 4km do garażu. Od razu, gdy wróciłem okazało się, że cylinder zatarty. Poszedłem do domu i zamówiłem kit tec alu 50cc, żeby za tanie pieniądze poszaleć jeszcze na wakacjach. Po kilku dniach przyszło to chińskie g****. Po rozpakowaniu miałem myśl, żeby to odesłać, bo naprawdę wykonaniem grzeszyło. Może po prostu jeden taki egzemplarz się trafił, ale skoro taki dostałem to powinien działać. Ok, po założeniu motocykl nawet nie odpalił i zachowywał się tak samo co z zatartym cylindrem. Ciśnienie wynosiło 5.5bara czyli o jakieś 1-1.5 za mało, żeby mógł odpalić. No więc czas na reklamację i tutaj się już zaczęły schody. Chociaż cylinder nie posiadał żadnych rys, które by spowodował mechanik, który to zakładał, a jedynie te "zabawkowe pierścienie z tłokiem". Dostałem taką odpowiedź:

Cytuj:
W dostarczonym produkcie stwierdzamy.
- ślady montażu i używania
- uszkodzenie powstałe podczas pracy produktu w pojeździe tzn. wzdłużne rysy na płaszczu tłoka oraz na gładzi cylindra.
Uszkodzenia te powstały na skutek zasysania do cylindra zanieczyszczonego powietrza (kurzu, pyłu, piasku lub opiłków metalowych).
Powstałe rysy mają również wpływ na utratę sprawności cylindra z tłokiem w postaci zmniejszenia sprężania.
Nie stwierdzamy w produkcie wad materiałowych, konstrukcyjnych i technologicznych.
Przedmiotowy Produkt dostarczono w stanie zmienionym. W związku z powyższymi nie przyjmujemy Pańskiego odstąpienia od umowy i nie wymienimy towaru na nowy.


Całkowicie nie zgodzę się z tym co napisano w odpowiedzi, ponieważ:
1. Każdy tłok na dotarciu zostawi jakiś ŚLAD na cylindrze, ale go nie porysuje (A tutaj pracownik lub właściciel sklep mówi o rysach, których realnie nie ma.)
2. Jakie zasysanie ja się pytam? Cylinder zakładany w profesjonalnym warsztacie gdzie nie ma piachu oraz opiłków, więc naprawdę jest niedorzeczne pisanie takich bzdur od drugiej strony.

Tłok, który wysłali mi był o jakieś 2mm krótszy od oryginalnego. To mogło być powodem braku ciśnienia w cylindrze, a nie jakiś piach wzięty z kosmosu. Następną rzeczą są pierścienie, które tak naprawdę nie nadają się, aby ich używać. Po 10-15 skokach tłoka zacząła z nich powłoka schodzić. (Cylinder był wysmarowany olejem.)

Po pierwszej nieudanej próbie zwrotu cylindra nadszedł czas na protokół reklamacyjny. Po odczytaniu odpowiedzi, zawiodłem się na tym sklepie jeszcze bardziej. Treść odpowiedzi była identyczna co cytat tej, którą opublikowałem wyżej.

Po drugiej nieudanej próbie zwrotu za pomocą protokołu nadszedł czas na telefon. Szkoda, że tego nie nagrałem, ale w skrócie napisze co usłyszałem.

Pierwsze zdanie, które zapamiętałem dosyć dobrze to:
Cytuj:
Jeśli Pana mechanik uważa, że tłok jest krótszy i przez to nie ma ciśnienie, niech Pan lepiej zmieni mechanika
Tłok naprawdę jest mniejszy, a pierścienie do niego nie przylegają prawidłowo przez co ocierają się nawzajem.

A tutaj druga:

Cytuj:
Cały zestaw jest dobry i to pewnie wina silnika. Myślę, że pan się nie zna
(Piszę dosłownie, ponieważ słabo pamiętam oryginalną wypowiedź Pana, z którym rozmawiałem. Ten Pan to sam właściciel sklepu i pokazał mi swój poziom oraz poziom sklepu.)


Firma nie szuka kompromisu tylko za wszelką cenę przystaje na swoim i odrzuca wszelkie próby reklamacji. Takie standardy obsługi klienta spotykane są w Rosji, a nie w cywilizowanym kraju.

Jeśli zamierzacie już coś kupić w tym "przyjaznym" dla kupującego sklepie to upewnij się 100 razy, abyś nie miał takich problemów jak ja.

Pozdrawiam Was, Aleks.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 wrz 2015, 18:57 
*

Rejestracja: 13 lut 2015, 17:08
Posty: 116
Pojazd: Aerox YQ100
Obecnie wykonanie części zamiennych jest fatalne ja niedawno zakupiłem zabierak (gwiazdę) może mała cześć ale zapłaciłem za nią normalną cenę był tak źle wykonany ze po pierwszym odpaleniu frez poszedł na spacer. Na szczęście frez na wale nie został uszkodzony, a jeśli by został to jak wtedy udowodnić winę zakupionej części? To jest chore, a najgorsze jest to, że sprzedawcy wiedza jaki bubel sprzedają...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2015, 13:57 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Uwaga! Oficjalna informacja: Cylinder Tec Alu 50cc do Minarelli AM nie jest produkcji chińskiej :)

Wysokość tłoka może być inna niż oryginalna i nie wpływa to na "ciśnienie".

Oczekiwałeś przyjęcia zwrotu używanego/uszkodzonego produktu?

Pojazd zatarty, wymiana cylindra na inny i jego uszkodzenie.
Nie wydaje się to Tobie podejrzane?

Poczytaj sam siebie:
"Nie sądziłem, że go zatrę, ale stało się to, ponieważ dolałem słaby olej"

Kto pisze takie rzeczy? Jaki to jest słaby olej? Myślisz, że cylindry zacierają się przez olej?

Jeden cylinder zatarty i uszkodzenie drugiego natychmiast po założeniu?
Nie wydaje się Tobie to podejrzane? To raczej nie wina wadliwych produktów.

Profesjonalna techniczna odpowiedź ze sklepu:
"uszkodzenie powstałe podczas pracy produktu w pojeździe tzn. wzdłużne rysy na płaszczu tłoka oraz na gładzi cylindra.
Uszkodzenia te powstały na skutek zasysania do cylindra zanieczyszczonego powietrza (kurzu, pyłu, piasku lub opiłków metalowych).
Powstałe rysy mają również wpływ na utratę sprawności cylindra z tłokiem w postaci zmniejszenia sprężania."

Odpowiadając jeszcze na Twoje pytania:

"1. Każdy tłok na dotarciu zostawi jakiś ŚLAD na cylindrze, ale go nie porysuje (A tutaj pracownik lub właściciel sklep mówi o rysach, których realnie nie ma.)"

Prawidłowy ślad pracy tłoka, a ślad pracy z pyłem, piaskiem czy opiłkami metalowymi to dwie różne rzeczy.

Organizujemy szkolenia dla firm i serwisów gdzie przekazujemy uczestnikom wiedzę na temat

Dlaczego zatarłeś pierwszy cylinder?
Czy usunąłeś przyczynę przed montażem drugiego cylindra?
Czy filtr powietrza był czysty i nasączony olejem?
Czy po zatarciu pierwszego cylindra nie zostało żadne ciało obce w komorze silnika?

"2. Jakie zasysanie ja się pytam? Cylinder zakładany w profesjonalnym warsztacie gdzie nie ma piachu oraz opiłków, więc naprawdę jest niedorzeczne pisanie takich bzdur od drugiej strony.

Jakie zasysanie? Silnik podczas pracy zasysa powietrze - po to jest filtr powietrza, żeby filtrować powietrze zasysane do silnika. Nikt nie napisał Tobie, że jest piach w warsztacie. Czytaj ze zrozumieniem proszę.


Jaki to profesjonalny warsztat montował Tobie ten zestaw?

W trosce o wysoką jakość naszych usług chciałbym wiedzieć czego oczekujesz?
Mieliśmy uznać reklamację mimo, że wszystko wskazywało na to, żeby jej nie uznawać?




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2015, 14:25 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
aleks556 każdy szanujący się mechanik taki z prawdziwego zdarzenia nie zakłada części dopóki nie jest pewien na 100% że częśc nie jest uszkodzona fabrycznie .W tym przypadku twój mechanik nie błysnął.Powinien zmierzyc luzy montażowe tłoka i cylindra, a także jeśli ty zauważyłeś jakieś niedoróbki cylindra [ostre krawędzie,nadlewy] to niech ci twój mechanik wytłumaczy dlaczego go zakładał.Chyba tylko po to aby cię skroic na kasę.Miałbym jeszcze pytanie do tego mechanika czy usunął opiłki po zatarciu pierwszego cylindra ze skrzyni korbowej zanim założył ten nowy cylinder.Znając życie i taką fachowośc jak zaprezentował to na pewno nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy