Dzisiaj jest 07 lut 2025, 15:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2015, 15:45 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Witam

Dziś zaglądałem do przekładni i zauważyłem iż pasek powoli będzie kończył swój żywot(6600km.)(posiada uszkodzenia)

Zmieniłem na no name(miałem go na zapas) za 15zł. 729 x 17.7 x 30 osiągi spadły

Założyłem Naraku 729 x 18 x 28 i było po staremu

Najgorsze w tym wszystkim jet iż zamówiłem GATES(polecany przez wielu na forach) 729 17,5 30 i może być lipa

Czytałem tu i ówdzie iż najlepszy powinien być 729 x 18 x 28 ale dziwnym trafem tych pasków jest bardzo mało

Wraz z paskiem dostane kompletne sprzęgło z korektorem bo ostatnio kręciło mi się koło bo niebyło smaru w korektorze,przesmarowałem i działa


Jak to jest u was z paskami i osiągami?
Czy ja mam korektor na wykończeniu skoro na pasku 729 x 17.7 x 30 jest kiepski v.-max.?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 wrz 2015, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Każdym nowym pasku spadną Ci osiągi zanim się ułoży co zajmuje kilkadziesiąt km.

Do większej pojemności przydałby się ciut szerszy czyli te 18mm szerokości powinno być ok na nowym chodź na 17.7 jak się ułoży też powinno być w porządku. O ile nie jest wytarty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 9:51 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
No nic,Gates przyjdzie to zobaczymy czy się ułoży

Naprawdę jest mało pasków o szerokości 18mm

Na allegro znalazłem 3 tylko

-- 18 wrz 2015, o 10:51 --

kamilos999 pisze:
Każdym nowym pasku spadną Ci osiągi zanim się ułoży co zajmuje kilkadziesiąt km.

Do większej pojemności przydałby się ciut szerszy czyli te 18mm szerokości powinno być ok na nowym chodź na 17.7 jak się ułoży też powinno być w porządku. O ile nie jest wytarty.


Naraku urwał mi się po zrobieniu 10km. i założyłem no name bo miałem na zapas i było słabo
W poniedziałek dostałem paczkę z czyścicami założyłem Gates-a i nie musiał się układać (Naraku też nie musiał) i od razu było dobrze
Na paskach no name za 15zł. jest kiepsko i to one raczej muszą się nieco ułożyć
Sprzęgło kompletne wraz z korektorem włożyłem nowe
Póki co na nowym pasku zrobiłem 160km.
Nieco rozczarowałem się Naraku,kosztował 60zł.więc sporo jak na pasek,na oryginalnym było przejechane ok. 12 500km.ale głównie na seryjnym cylu




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy