Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2015, 21:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, z moim skuterkiem się nic nie dzieje :mrgreen: Raz leję na stacji do pełna,raz pół baku i jak leje cały bak (5L) to najpierw wlewam 50ml oleju a później jak jest pełny dolewam 50ml i mieszam bakiem, wlewając pół baku, 3/4 to jak wleję to wlewam olej i macham skuterem ze 2min i moje pytanie brzmi czy w taki sposób mieszania będzie miał dobre smarowanie i czy się nie przytrze? :lol: pozdrawiam

Prościej mówiąc chce zalać pod korek, pierw wlewam 50ml oleju i jak zaleje do pełna dolewam jeszcze 50ml i macham skuterkiem. A jak wleję pół baku albo 3/4 baku to jak wleję dolewam tyle oleju ile litrów paliwa (20ml oleju na litr) i później macham skuterkiem ze 2min i czy w taki sposób się nie przytrze i będzie miał dobre smarowanie? :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 wrz 2015, 6:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Będzie ok tylko pamiętaj o jednym, że lejąc olej bezpośrednio do baku, za którymś razem może się jednak dobrze nie rozmieszać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2015, 14:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Dziękówka za odpowiedź :twisted:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2015, 20:40 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Ja zawsze leje pod korek zostawiając około 100ml(czyli długość "wlewu" w moim skuterze) leje do pełna i potem liczę ile oleju mu wlać (20ml na litr) zamykam korek i chwile po starcie jade i lekko zabujam skuterem. Jak kupujesz dobry jakościowo olej to bez problemu się wymiesza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2015, 15:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Ja leję Orlen Oil 2t SEMISYNTHETIC




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2015, 15:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ten olej jest jakości mixolu. Jak masz duży przebieg to go lepiej nie zmieniaj. Wracając do tematu lania oleju bezpośrednio do baku to przypomniałem sobie, że jeden z kolegów na forum opisywał sytuację. Za którymś razem po prostu olej dobrze się nie wymieszał i poleciał w gaźnik, po czym musiał pchać skuter do domu kilka km (nie był wtedy jeszcze świadomy dlaczego motorek zgasł po kilkuset metrach).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2015, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
No już skuter po dotarciu i ma zrobione 1800km :roll: I ten olej był zawsze lany przez 30tys. kilometrów skutera.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy