Dzisiaj jest 27 lis 2024, 10:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 wrz 2015, 22:40 
*

Rejestracja: 17 wrz 2015, 17:30
Posty: 11
Pojazd: Piaggio Liberty 50 2t
Witam Was wszystkich. Otóż ostatnio zacząłem sie dosyć porządnie interesować stuntem. Zacząłem zagłębiać sie w posty na forum w celu uzupełnienia informacji. Jednak przejdźmy do sedna. Posiadam skuter Piaggio Liberty 50 2t rocznik 98. Skuterek full seria, lecz mimo wszystko osiągi całkiem, całkiem. Przyspieszenie od 10 do 50 jest bardzo zadowalające. Wpadłem na pomysł aby zrobic z niego przysłowiową: "stunt suke". I teraz kieruje do Was forumowiczów pytanie. Czy robić cos czego jeszcze nigdzie nie widziałem (Liberty do stuntu o.O), czy da sobie radę? I co na poczatku w nim zmienić jesli chodzi o mechanikę. Na razie nie dysponuje dużą gotówką żeby zrobic z niego 70ccm na kozackim osprzecie :v.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 wrz 2015, 6:36 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Nie moc a technika zrobi z Ciebie zawodnika :) Miałem piaggio quartz kupionego za coś koło 300zł z 1993r full seria i latał na kole jak [cenzura] :P Wszystkim się da a co lepsze :) Zwinny mały quartz lepiej mi się prowadził na gumie jak malaga f12 na sporcie :) Dużo zależy od ramy mi odpowiadała wielkość i długość quartza i szło dobrze w f12 było mi ciężej a secik był bogaty :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2015, 6:36 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 9:46 
*

Rejestracja: 17 wrz 2015, 17:30
Posty: 11
Pojazd: Piaggio Liberty 50 2t
No ok. Problem tylko w tym ze Liberty jest długi i ma kola 16cali :D i zastanawiam sie czy pakować stelaż i crash pady. I z czasem kupić wydech zx lżejsze rolki itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 12:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Szkoda taki skuter pakować do stuntu, to retro i ten styl wcale mi się nie podoba ale kwestia gustu..
Po co ładować kasę w części skoro seria daje radę ? :shock:

Ktoś kiedyś podobnym skuterem stuncił tylko to chyba była jakaś honda..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 17:25 
*

Rejestracja: 17 wrz 2015, 17:30
Posty: 11
Pojazd: Piaggio Liberty 50 2t
Odnośnie "seria daje radę" to uwierz mi, na prawdę ciężko go poderwać.

-- 18 wrz 2015, 18:25 --

A takie pytanko jeszcze. Bo jest to full seria, czy jak wymienię rolki na lżejsze to da mi to sporo czy raczej nie wiele? i czy bawić się w wymianę centralki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2015, 20:41 
*

Rejestracja: 27 wrz 2015, 17:14
Posty: 4
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: Benzer Ws 50 ... Honda PX 50
Musisz wyczuć ten skuterek. :lol: Lżejsze rolki hmmm... Rolki powinno się sprawdzać przy moto. Z reguły się przyjęło że lżejsze to przyśpieszenie a chodzi o opory na wario. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy