Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 wrz 2015, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2014, 20:30
Posty: 547
Lokalizacja: 3city
Pojazd: Rmt 767 70 Tec
U mnie zawsze jest :P
Mega secik zrobiłeś,jak lata?




_________________

nie ważne jaki,ważne że dbasz,

wpadnij do mnie rmt-767-2t-by-krystians31-fotki-t381948.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 wrz 2015, 22:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Najwazniejsze ze wydech jest odporny na rdze a caly set nadaje sie do jazdy po mokrym i w nocy po 22 :mrgreen: czego nie mozna bylo powiedziec o MHR.R gdzie C20 trzeba bylo chronic przed wilgocia bo w oczach rdzewial a stozek zasysal wode i wył jak glupi. Z tad przesiadka na sporta w tym sezonie :wink:

Osiagi beda jak pogoda dopisze poki co leje nonstop i nie ma jak poszalec tak ze faza regulacji od wczoraj. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Naped juz ustawiony wiec 50% sukcesu. Pozostal gaznik ktory powoli ogarniam.

W skrocie, wydech zachowuje sie dokladnie tak jak chcialem podajac swoje uwagi magikowi od projektu spawaka.
Cylinder pieknie sie wkreca (jest film wczesniej w temacie) i co najwazniejsze chlodzenie daje rade bez wspomagania (wentylator+pompa el.) ! W koncu aluminiowy modular :wink:

Dawno nie mialem takiej radochy przy montazu nowego cylindra i wydechu :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2015, 14:59 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 15:32
Posty: 70
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
Eldo, ty tam sie znasz na tej elektryce http://obrazki.elektroda.net/10_1282677850.jpg mam problem ze swoim p/g mianowicie jak idzie regulator napiecia w pinie 1 od świateł nie mam prądu. Wchodzą w niego 2 szare kable, czy w nich powinien być prąd bo kupiłem nowy regulator napięcia i jest nadal kicha. Bo na poprzednim było to samo. ????




_________________

piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2015, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2015, 13:30
Posty: 73
Pojazd: chiński skuter
3

Ostrzeżenia: 3
A ile jest tu amperów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2015, 16:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Zmierz multimetrem na odpalonym skuterze czy przychodzi napięcie z prądnicy na regulator wg. instrukcji którą podałeś pomiędzy pinem regulatora 2 a masą. Jeżeli jest w tym miejscu zmienne 25-30V i regulator jest sprawny powinno na pinie nr 1 regulatora pojawić się 12V :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2015, 18:09 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 15:32
Posty: 70
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
nie mam multimetra, a np. próbnik gdy podłącze do masy i na drugi pin to powinien mocno świecić?




_________________

piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2015, 18:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Próbnikiem to za wiele nie zdziałasz bo trzeba znać wartości napięcia i to w miare dokładne :wink:

Jeżeli na wejściu do regulatora (pin nr 2) masz napięcie z prądnicy a na wyjściu (pin nr 1) nie to uwalony jest regulator albo nie ma masy względem pinów. Multimetr jakiś najzwyklejszy lub inny miernik napięcia jest tutaj niezbędny :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2015, 22:30 
*

Rejestracja: 27 lip 2012, 15:32
Posty: 70
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd: Piaggio Nrg Mc2
Czy mógłbym wykorzystać np regulator 5 pinowy zamiast 8?




_________________

piaggio-nrg-by-monsterenergy32-custom-t412261.html Moja maszyna! Wpadać zaglądać komentować :>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2015, 21:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Krótkie podsumowanie nowego seta w projekcie :wink:

Po kilku dniach testów nowego cylindra i wydechu postanowiłem zostawić jedno z ustawień na którym set pracuje tak jak chciałem od samego początku. Z tąd też to podsumowanie :wink:

Projekt wydechu wykonał dla mnie krzych 205 z frez motu, przesłałem dokładną mapę cylindra MK1 Racing oraz uwagi dot. tego co by mnie zadowalało. Po kontakcie i zatwierdzeniu gotowy projekt poszedł do Platek Racing gdzie po 3,5mc-a otrzymałem piekny spawak który spasował wręcz idealnie do reszty. Obecny stan i to co udało mi się aktualnie osiągnąć w projekcie zawdzięczam mocno koledze hakaman12345 który uruchamiając swoje kontakty pomógł ile był w stanie a nawet chyba więcej przy projektowaniu nie tylko seta silnika ale też układu hamulcowego i optyki ! :wink:

Regulacja na chwię obecną zakończona 100% sukcesem ! Napęd dostał rolki 4gr Malossi i nowe sprzęgło Polini 3G For Race (troche by pisać dla czego nie S6 MKII) :wink: Sprzęgło odziedziczyło po MKII sprężynki które są naciągnięte na start od 7K/rpm. Pasek MTF Racing KEV zastapił oryginał P/G (tak dla testu). Korektor momentu dociska sprężyna centralna Stage6 Medium pod którą znajduje się tradycyjnie TwistControl (kulkowy). Gaźnik jak do tej pory niezastąpiony i niezniszczalny PHBG 21 dostał dysze 100 i iglicę na przed ostatnim ząbku od góry. Filtr (wkład) naturalnie Stage6 Dual Layer w oryginalnej obudowie P/G odpowiednio z rozwierconym i dorobionym dolotem który zasysa powietrze z pod osłon. Króciec Polini Viton, zawór Polini EVO z płytkami Polini Carbon 0,35mm. Zapłon MHR Selletra z kątem wyprzedzenia ustawionym na 1,5 przed GMP. Wszystko to co wyżej wymienione pozwala osiągnąć 11,5-12K/rpm przy których skuter rozpędza się na prostym odcinku drogi do 125km/h na przełożeniach 13/1 ! Przyspieszenie chwilowo nie zmierzone ale myslę że jest lepiej niż na MHR a tam było 7sek / 100km/h. Spalania spodziewam się w przedziale 6-7L/100km. Chłodzenie zdumiewająco wyśmienite ! Jak narazie nie udało mi się przekroczyć 65st a nie oszczędzam silnika :wink: Mieszanka 1:50 benzyny 98 z olejem Motul 710.

Jak przejadę więcej km na pewno dam znać jak to się kręci :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2015, 22:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Krotkie podsumowanie to bardzo milo z twojej strony, ale gdzie jakis filmik? Tylko nie za krótki :D




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2015, 23:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
witek651 pisze:
Krotkie podsumowanie to bardzo milo z twojej strony, ale gdzie jakis filmik? Tylko nie za krótki :D


Ciężko skręcić coś w środku nocy to raz :wink: , jak by nie patrzył to 1,5h temu zrobiłem ostatni przejazd testowy w drodze do pracy. A dwa to że część kosztów seta pokryte zostały ze sprzedaży kamery LIC Ego którą kręciłem wcześniejsze przeloty :P
Jak narazie jest to najciekawszy set jaki miałem w projekcie do tej pory (a trochę ich było). Takie 3in1: można elastycznie przejechać miasto i ostro poza miastem, kulturalnie (w miarę cicho) polatać w nocy i bez obawy po mokrym (brak stożka i nierdzewny wydech) !




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 16:37 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Jak na takie obroty 11.5-12k to dałeś za grube płytki membran. Ja przy swoim secie testowałem 0.3 i 0.35 ale te cieńsze okazały się lepsze :)
Rzeczywiście patrząc na ten wydech widać że jest taki cienki :D Ale to zrozumiałe bo był projektowany pod dużą elastyke przez to jest wydłużone kolanko i sekcja środkowa. Do tego małe kąty i mamy wydech idealny na moment obrotowy.
Jestem też ciekaw dlaczego zrezygnowałeś ze sprzęgła S6 na rzecz sprzęgła Polini 3G. Oczywiście popieram taką zmianę, sam takiego używam. Czyżby coś niedobrego się stało z S6 MKII ? :twisted:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 19:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Obrazek

A to się stało z mk2 :P

Wydech ma potężny moment, tak miało być :wink: Co do płytek zaworu to z ciekawości zmierze bo wiem że na 100% wymienialem na cieńsze polini (zawór polini evo). Kukne przy najbliższej okazji :wink:
Set ma masakrycznego kopa, przy 60km (jakieś 8k) jak mu zapodam na 12k potrafi koło podnieść taki moment pieronski ! Czegoś takiego na C20 nie było :twisted:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 20:06 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
eldo pisze:
cieńsze polini (zawór polini evo).
Też mam ten zawór z tymi płytkami zielonymi 0,35 i niebieskimi 0,30.Ciekawostką jest to że te grubsze są elastyczniejsze i szybciej reagują niż te cieńsze,.Opis z jednego szanującego się sklepu z częściami tuningowymi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 20:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
No to ja mam te niebieskie założone więc 0.3 :wink: No ciekawe z tą elastyka :roll:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 20:26 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
eldo pisze:
No ciekawe z tą elastyka
Też byłem zdziwiony bo skoro grubsze to i powinny zachowywac się bardziej tępawo ,niechce tu podawc nazwy sklepu aby nie robic kryptoreklamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 9:24 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Na cieńszych silnik wchodzi szybciej na obroty i ma ciut więcej mocy na niskich. Wadą cieńszych płytek jest to że szybciej się zużywają ponieważ częściej pracują przy maksymalnym wychyleniu. To nie żaden opis ze sklepu tylko moje własne obserwacje na podstawie płytek Polini niebieskie 0,3 i Polini zielone 0.35. Testowane przy zaworze Polini Evo :)

A sprzęgło... no cóż, pozostawię to bez komentarza. Myślę że żadnych szkód nie narobiło ?




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 11:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
dawid54 pisze:
To nie żaden opis ze sklepu tylko moje własne obserwacje
Nie wzorowałem się twoim opisem tylko tak jak napisałem[opisem sklepu] a po za tym jeśli docinałbyś te płytki z arkusza[co robię] to jest to też zauważalne dlaczego grubsze płytki 0,35 są elastyczniejsze od cieńszych 0,30.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 13:21 
**

Rejestracja: 30 sty 2014, 16:39
Posty: 350
Pojazd: Yamaha Aerox
n0ooRt, pan dawid54, sam wycina płytki z arkusza :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 13:26 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Imil pisze:
sam wycina płytki z arkusza
To tak jak ja, tym bardziej powinien zauważyc jaka jest różnica pomiędzy nimi. :D oprócz innego koloru napisu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy