Dzisiaj jest 04 gru 2024, 16:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2015, 8:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Mam cyl 70cc dr evo gaznik 19mm stozek ssanie reczne dysza 85 . Swieca podczas jazdy ma kolor szarawy czyli spalanie jest wmiare dobre. moj problem polega na tym ze na zimnym jak odpale na ssaniu i pozniej jak wylaczam je to skuter stopniowo sie zdlawia jak gaz wkrecam. ale za 2 razem gdzies sie udaje i wkreca sie na obroty robie po prostu ze trzymam gaz i wylaczam ssanie i jakos sie wtedy wkreca podczas jazdy wszystko ok moze poprostu przestawic iglice jeszcze nizej zeby bardziej przepustnica sie otwierala i podregulowac go jeszcze?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 paź 2015, 8:59 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Szarawy to raczej ubogo, przy stożku to raczej dałbym większa dyszę.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 9:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
ale nadal czasami delikatnie pyrka szarpnie przy 50km/h tlumik jest czesto mokry no mozna powiedziec ze czarna ale lapie taki odcien

-- 02 paź 2015, 10:05 --

na 90 dyszy chodzil mi niedawno jak traktor ale mialem sama gabke filtr na krociec 38mm a ten chyba 32mm ma stozek i jest w obudowie

-- 02 paź 2015, 10:21 --

zakładać 90? i próbować regulować na jakim zabku ustawic iglice?

-- 02 paź 2015, 10:25 --

https://imageshack.com/f/4yp1030585j kolor świecy jest mniej więcej taki troche ciemniejszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 9:26 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jeśli blisko czarnego koloru świeca - to fakt za bogato. Siwy i jaśniejsze to oznaka że ubogo. Jak ciemne to bogato.
Pyrkanie to oznaka też, że bogato.
Sprawdź czy ci się ssanie zamyka do końca, bo ten cylinder z filtrem stożkowym to minimum 90 - 95 dysza, a tu wychodzi, że go zalewa. Może poziom paliwa także za duży? Nie cieknie paliwo z gaźnika?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 9:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Paliwo nie cieknie swieca jest ciemniejsza wydech pluje troche olejem. Gaźnik jest suchutki nigdzie nic nie cieknie. Tylko jedno troche mnie ostatnio zdziwilo ze jak skuter stoi prosto inne obroty ma niz jak stoi delikatnie przechylony. Wiekszej dyszy raczej nie ma sensu zakładać na 90 nie dawno probowalem wszystkiego i zawsze chodzil beznadziejnie da dysza jest wporzadku. Moze zle zamontowalem ssanie tam co te nakretki sa to okolo 0.5cm wykrecilem. Wiesz o co chodzi jak masz ta glowna co wkreca sie do gaznika ssanie to jeszcze wyzej co sie reguluje chyba naciag czy jakos tak. Zielony w tym jestem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 9:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jeśli na linkę masz ssanie to popuść by linka była luźna.
Co do przechylania, to albo gaźnik w złej pozycji jest albo zły poziom paliwa w gaźniku.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 9:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
No dziwne te ssanie u mnie jest jak wykrece mocniej to cięgienko sie blokuje ze musze wylaczac palcem a jak wkrece mocniej ta linke to samo wraca jak puszcze palcem. A gaznik jest w lewo strone przekrecony moze nie tak duzo bo stozek ledwo co sie miesci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 9:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Gaźnik musi być w swojej pozycji, inaczej mogą się właśnie dziać takie cuda.
Daj zdjęcie tego ssania.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 10:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
zaraz dam foty

-- 02 paź 2015, 11:03 --

http://zapodaj.net/601c663c970fc.jpg.html
http://zapodaj.net/2f4c3d9eafc09.jpg.html
http://zapodaj.net/8b63e0be0b133.jpg.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 10:18 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Pozycję gaźnika popraw. Co do ssania, to masz za mocno napiętą linkę. Poluzuj widoczną żółtawą nakrętkę i wkręć do środka śrubę biała co na niej się linka opiera tak by cały gwint się schował. Po tym zabiegu linka może być luźna. Jeśli luz jest za duży to możesz lekko wykręcić ale luz jako taki musi zostać. Wtedy jest pewność, że ssanie jest szczelnie zamknięte.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 10:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Ok wielkie dzięki za godzinke pójde na dwór i spr zrobic. Zimnooo !!! :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 10:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
robdk pisze:
Co do ssania, to masz za mocno napiętą linkę. Poluzuj widoczną żółtawą nakrętkę i wkręć do środka śrubę biała co na niej się linka opiera tak by cały gwint się schował. Po tym zabiegu linka może być luźna. Jeśli luz jest za duży to możesz lekko wykręcić ale luz jako taki musi zostać. Wtedy jest pewność, że ssanie jest szczelnie zamknięte.
X2
Jeśli miałbyś problemy z długością linki ssania to jest jeszcze możliwośc skrócenia jej poprzez rozbiórkę dźwigienki z napisem logo Stage6 i tam jest magiczna śrubka w środku którą wykręcasz ,skracasz i ewentualnie obcinasz zbyt duży nadmiar linki aby móc poskładac tą dźwigienkę do kupy.
To ciebie nie dotyczy bo musisz przeprowadzic regulację przy gaźniku ale napisałem ci tak tylko informacyjnie na przyszłośc bo niektórzy montują to ssanie do gaźników none name i wychodzą im później cuda z długością linki [zbyt duży luz którego nie idzie skasowac na śrubkach przy gaźniku]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 11:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Spoko wkręciłem prawie że do końca ta srube i linka jest luznka dopiero pod sam koniec lapie ssanie. Ale jest git :) . Wrazie czego to jeden obrot wykrece i luzik :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 17:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
onar23c Mieszankę paliwo-olej robisz sam czy z dozownika leci? To mi trochę wygląda na zbyt dużą dawkę oleju w paliwie, stąd "prawie czarny kolor" elektrod świecy zapłonowej i "mulaste" zachowanie się silnika. Kapanie oleju z tłumika to podobna sprawa lub bardzo kiepskiej jakości olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 14:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Olej CAstrol Power RAcing Syntetyk 120ml na 5l. I mam jeszcze dodatkowe pytanie. DZisiaj zdejmowalem zabezpieczenie iglicy i mi gdzies wystrzelilo i zalozylem od serii 12mm jest mniejsze ale jakos siedzi czy mozna na tym jezdzic?

-- 03 paź 2015, 11:44 --

Regulować już zbytnio nie mam po co podczas jazdy chodzi idealnie świeca nie jest czarna a o kilka odcieni jaśniejsza nie jest mokra ani zakopcona szara też nie jest tylko troche jaśniejsza od czarnej. A z tym ssaniem to nwm co to moze byc po wymianie gaznika na wm czy cos takiego za 80zł wczesniej byl tec. Problem polega ze jak wylacze ssanie to on sie zdlawia dopiero po kilku razach lapie.

-- 03 paź 2015, 15:23 --

Laczek dobrej porady udzieliłeś :/ . Odrazu wymieniać gaźnik :( coś ci się pomyliło a czegoś takiego jak świeca tuningowa to nie ma może być jedynie irydowa albo inna ciepłota.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 16:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
onar23c Zabezpieczenie iglicy może być, skoro trzyma swoją pozycję. Co do samego problemu z dławieniem to pozostaje próbować na większej dyszy głównej. Masz stożek, więc sprawdź na rozmiarze 90 i ponowna regulacja gaźnika. BTW kolega LACZEK to taki nasz forumowy żartowniś, raczej nie szkodliwy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 16:47 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gummma pisze:
raczej nie szkodliwy :)
Witam kolegę :D Żartowniś nieszkodliwy dla starych wygów ale młodym adeptom tjjjuuuningu miesza w głowie. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 17:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Dysza 90 nie bd sie nadawać bo na 90 chodził mi jak traktor na innym stożku wiec nie ma co probowac ta dysza jest akurat. No może namieszać nowicjuszom tuningu :) ale ja się co nie co znam więc tak łatwo mnie nie wkreci xD . Zrobiłem 700km ile lać oleju na 5l to znaczy jaki stosunek oleju do paliwa? Leje jak narazie Syntetyk power racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2015, 6:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
onar23c Spodziewałeś się, że na stożku uzyskasz ładne, basowe mruczenie? Niestety będzie głośno i nic z tym nie zrobisz. Co do mieszanki to wypróbuj standardową ilość czyli 20ml oleju na 1l benzyny i sprawdź zachowanie się silnika, czy nadal pluje olejem (w małych ilościach zawsze będzie pluł, bo taki urok 2T), no i oczywiście kolor świecy. Jeżeli to nie zmieni obecnego stanu to spróbuj minimalnie zwiększyć dawkę powietrza wykręcając śrubkę mieszanki o 1/4obr. Zasadniczo ilość oleju pod Twój cylinder możesz delikatnie zwiększyć np. 110ml/5l, tym bardziej, że lejesz dobry jakościowo olej. Ale pamiętaj, że dużo oleju to więcej nagaru i mniejsza kaloryczność paliwa, a co za tym idzie mniejsza moc silnika.
n0ooRt Witam :D może i miesza ale to nikogo nie zwalnia od logicznego myślenia, a im więcej tego tym później w życiu łatwiej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2015, 8:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Poszukam mojego tec 19 i poprzekładam wszystkie czesci z tego wm czy jak to sie zwie ten za 70zeta gaznik czuje ze to przez to mi sie dlawi jak wylacze ssanie. Wczoraj regulowalem dzisiaj z 2 kopa na ssaniu odpala po czym wylaczylem ssanie jak spadly obroty chwile pochodzil i zgasl a jak probowalem dodawac gazu to go zdlawialo

-- 04 paź 2015, 8:30 --

Założył bym dysze 90 i ustawił na 1 ząbek ale nic z tego nie będzie napewno bedzie chodzil jak traktor. Teraz jest dla niego akurat dysza na 2 zabku chodzi praktycznie ze idealnie ale dlaczego na zimnym sie zalewa po wylaczeniu ssania. Postoi np 20-30min to podchodze z 1 kopa i chodzi.

-- 04 paź 2015, 8:39 --

tylko iglica chyba jest inna w tym tecu

-- 04 paź 2015, 9:27 --

założyłem dysze 90 i ząbek na 1 ustawiony i chodzi praktycznie nie zmiennie delikatnie pyrknie przy 30 i 40km/h ale normalnie idzie obylo sie bez regulacji delikatnie wykrecilem jeszcze srubke mieszanki i nie jest zakopcona ani mokra swieca tylko o odcien jasniejsza od czarnego. Nie wyglada idealnie ale za bardzo to ja na regulacji sie nie znam a nie ma w poblizu zeby ktos go porzadnie zrobil. Jestem z okolic Ciechanowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy