Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2015, 6:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, mam taki problem bo od wczoraj jak wyciągnąłem skuter z garażu ,żeby go odpalić to jak się kopało to kopka powoli odbijała i nie do końca, odpalił po 5 kopnięciach i po 3 km się zatrzymałem i kopka działała normalnie. Co to jest? I jak skuter stał 5h poza garażem był cały zarosiany, siedzenie,zegary,lusterka i tak samo kopka wolno odbijała i nie do końca i musiałem kopnąć z 30 razy i zapalił.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 paź 2015, 6:43 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Smar zgęstniał i został zabrudzony pyłem z paska, przez co dodatkowe opory. Po rozgrzaniu smar jest luźniejszy i wtedy dobrze odbija.
Zdejmij obudowę, przemyj całość i nasmaruj nowym smarem. Ja stosuję miedziowy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 6:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Bardzo możliwe bo jak wsadziłem nowy pasek i po 3 km chciałem rolki wymienić bo mi nie pasowały to talerz wariatora cały w pyle był czarnym z paska pewnie. Wiem jak to odkręcić i jak to wygląda od kopki tylko które mam nasmarować? :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 7:26 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Posmaruj łożyskowanie i troszkę na zęby, ale nie za dużo by nie waliło na napęd. Smar miedziowy jest odporny na temperaturę i nie spływa.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2015, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Jeździłem na jednej benzynie 1,5 tygodnia zalałem dziś świeżą i pali teraz na dotyk i silnik równiej pracuje :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy