Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 paź 2015, 8:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Siemanko z 2 tygodnie temu wymieniałem olej w przekładni, a więc odkręciłem korek spustowy i spłynął olej taki metaliczny i zalałem nowego ok. 200ml może więcej tak aby było więcej (do mojej przekładni wchodzi ok. 120ml) i obok korka spustowego jest taka dziurka co wypluwa nadmiar oleju i stawiałem w różnych miejscach obok szkoły,garażu,na podwórku i wszędzie są plamy oleju. Jak patrzyłem korek spustowy jest suchy ,bo on ma zużytą uszczelkę z silikonu. No i moje pytanie się nasuwa czy spuścić ten olej i zobaczyć czy coś jest czy jak,bo nie chce zatrzeć czy coś. Olej to Hipol. pozdro




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 paź 2015, 9:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nadmiar oleju wypluje i pozostanie tyle ile powinno byc.Więcej tak nie nalewaj bo wbrew pozorom nadmiar oleju jest także szkodliwy dla przekładni .Przekładnia się wtedy grzeje i cierpią łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 9:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Nalałem można powiedzieć jak skuter stał podparty o ścianę aż się wylewało. No niestety oglądałem na YouTube i koleś mówił ,że można napełnić aż będzie się wylewać to i tak ucieknie jak będzie miał za dużo. Czyli napewno nie sprawdzać czy ilość oleju jest w porządku lub czy w ogóle jest? Bo bym wykombinował uszczelkę na tą śrubę od spustu ,bo się boje ze przepuszcza i nie długo może już oleju nie być. Po wymianie oleju jak postawiłem go na parę godzin i poszedłem do szkoły to ta plama była dość duża parę dni później postawiłem gdzie indziej (na kostce) też była plamka tylko mniejsza. I dzięki za taką informacje o nadmiarze oleju i co on powoduje :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy